استفاده از لوله پلی اتیلن 5 اینچ برای کشور مالزی ممنوع شد

لوله‌های مسی عمدتاً از مس خالص هستند لوله پلی اتیلن 5 اینچ ظاهر قهوه‌ای مایل به قرمز براقشان نشان می‌دهد. مس سخت اغلب برای خطوط آبرسانی داخل خانه استفاده می شود.

به این دلیل ارزشمند است که برخلاف سایر مواد لوله مانند پلاستیک که می تواند مواد شیمیایی را شسته شود، خطرات سلامتی ندارد.

مس سفت و سخت نیز بسیار بادوام است و می توان آن را به راحتی با کاتر لوله یا اره برقی برش داد. لوله ABS (آکریلونیتریل بوتادین استایرن) از رزین ترموپلاستیک ساخته شده است.

بسیار شبیه لوله پی وی سی است به جز اینکه سیاه و کمی نرمتر است. این عمدتا به عنوان دریچه و خط تخلیه استفاده می شود.

این لوله نسبتاً بادوام است، اگرچه قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند آن را منحرف و تخریب کند، و این یک انتخاب مقرون به صرفه است.

اما مانند PVC، در همه جا کدنویسی نمی شود، بنابراین مقررات محلی خود را بررسی کنید. لوله انعطاف پذیر که اغلب به اختصار فلکسی نامیده می شود، لوله انعطاف پذیری است که معمولاً از فولاد ضد زنگ ساخته می شود.

معمولاً برای اتصالات لوله کشی نهایی به وسایلی مانند آبگرمکن، توالت و سینک استفاده می شود. به طور کلی برای استفاده در داخل دیوارها یا کف مجاز نیست.

لوله فلکسی در طول ها و اندازه های زیادی وجود دارد. تا حدودی بادوام است، اگرچه غیرعادی نیست که بعد از سال ها فرسودگی از کار بیفتد. همچنین گران است، اگرچه معمولاً برای یک پروژه به مقدار زیادی از آن نیاز ندارید.