با شکلات لینت جعبه ای می توان بیماری سرطان را درمان کرد

Chocolatier Lindt & Sprüngli با ادامه روند رشد مثبت در بازار جهانی شکلات لینت جعبه ای پیش‌بینی‌های خود برای سال را پس از شکست انتظارات در نیمه اول سال افزایش داد.

فروش محصولات ارگانیک در شش ماه منتهی به پایان ژوئن 12.3 درصد افزایش یافت و به 2 میلیارد فرانک فرانک (1.7 میلیارد پوند) رسید که بسیار بالاتر از 7.8 درصدی که تحلیلگران انتظار داشتند.

این گروه سوئیسی گفت که نتایج با وجود “محیط اقتصادی چالش برانگیز” که مشخصه آن تنگناهای زنجیره تامین مواد خام و بسته بندی، افزایش فشار تورمی، افزایش هزینه انرژی و لجستیک و اثرات جنگ در اوکراین است، به دست آمد.

Lindt سهم بازار خود را در هر سه بخش جغرافیایی خود گسترش داد، با روز ولنتاین، عید پاک و روز مادر که همگی به تقاضا برای محصولات ممتاز آن کمک کردند زیرا مصرف کنندگان می‌توانستند بدون محدودیت کووید جشن بگیرند.

در اروپا، گروه رشد فروش ارگانیک 9.1 درصدی را به 980.1 میلیون فرانک (845.7 میلیون پوند) ثبت کرد، در حالی که بازارهای اصلی در آلمان و ایتالیا به رشد دو رقمی رسیدند، در حالی که فروش در آمریکای شمالی با 15.2 درصد افزایش به 739.1 میلیون فرانک (637.9 پوند) رسید. متر).

سود عملیاتی گروه نیز علیرغم فشارهای تورمی، با افزایش قیمت شکر، شیرخشک، بسته بندی، تخت های انرژی و تدارکات، 36.2 درصد افزایش یافت و به 138.4 میلیون فرانک (119/5 میلیون پوند) رسید.

لینت هشدار داد: «علیرغم بهبود کارایی در تولید، فشار تورمی هزینه در نهایت منجر به افزایش بیشتر قیمت محصولات ما خواهد شد.شرکت Valio مستقر در فنلاند که یک کارخانه تولیدی در نزدیکی مسکو دارد، روسیه را ترک کرد.

آنیکا هورمه، رئیس و مدیر عامل Valio روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: ما به شدت حمله روسیه به اوکراین مستقل را محکوم می‌کنیم. Valio پیش‌شرط‌های اخلاقی برای ادامه فعالیت در روسیه را ندارد و بنابراین ما فعالیت‌های خود را در روسیه تعطیل خواهیم کرد.