تحقیق دانشمندان در مورد کفش پاشنه بلند

250 سال است که دانشمندان علوم پزشکی در مورد خطرات سلامتی کفش مجلسی توری های پاشنه بلند که 4 قرن پیش سرچشمه گرفته است، تبلیغ کرده اند.

با این حال، پزشکان که عمدتاً از سنت حرفه خود بی اطلاع هستند، به اختراع مجدد چرخ تشخیص ادامه می دهند. این فراموشی حرفه ای، شتاب فرآیند آموزش عمومی را متوقف کرده است.

در نتیجه، با وجود این هشدارها، میلیون ها زن همچنان به پوشیدن کفش مجلسی دخترانه قزوین پاشنه بلند ادامه می دهند.

این مقاله تاریخچه شناخت حرفه پزشکی از این مشکل بهداشتی جهانی و درک فعلی از اثرات زیان‌آور و اغلب غیرقابل برگشت بیومکانیکی کفش‌های پاشنه بلند را شرح می‌دهد.

این مقاله تاکید می‌کند که ظهور مجدد کفش اسپرت عروس پاشنه بلند و علاقه پزشکی به آنها در ربع سوم قرن نوزدهم، پس از ناپدید شدن آنها در پی انقلاب فرانسه، با افزایش فشار کارفرمایان برای پوشیدن چنین کفش‌هایی برای ساعات طولانی همراه بود.

کار کردن اگرچه دانشمندان پزشکی بیش از یک قرن است که این پدیده خاص شغلی را تشخیص داده اند، مطالعات اپیدمیولوژیک در مقیاس کامل ممکن است برای ایجاد تغییرات اجتماعی-رفتاری اساسی ضروری باشد.

مجله بین المللی خدمات بهداشتی مقالاتی در زمینه کفش مجلسی کودک سلامت و سیاست اجتماعی، اقتصاد سیاسی و جامعه شناسی، تاریخ و فلسفه، اخلاق و قانون در زمینه های سلامت و رفاه ارائه می دهد.

JOH تجزیه و تحلیل تحولات در بخش های بهداشتی و اجتماعی هر منطقه از جهان، از جمله مقالات علمی مرتبط، مقالات موضعی، و بحث های تحریک کننده در مورد بحث برانگیزترین موضوعات روز را ارائه می دهد.

این مجله مورد توجه متخصصان سلامت و دانشمندان علوم اجتماعی است که به جنبه های مختلف سلامت، کیفیت زندگی و رفاه جمعیت علاقه مند هستند.

  • منابع:
    1. A HISTORY OF MEDICAL SCIENTISTS ON HIGH HEELS
  • تبلیغات: 
    1. با این کارها می توانید ثروت آفرین باشید!
    2. رنگی که سرما را از خود عبور نمی دهد
    3. کشف منبع طلا در یک روستای دورافتاده!
    4. قیمت چکش در بازار ابزار صعودی شد