تشک مسافرتی نانو ازشما در برابر سیل و زلزله محافظت می کند

در هنگام مسافرت، این نوع تشک مسافرتی نانو به شما کمک می کند تا کیفیت روتختی خود را در خانه به دست آورید و همچنین به شما امکان می دهد سطح خواب راحتی داشته باشید.

با پیروی از این راهنما، قادر خواهید بود نوع تشکی را انتخاب کنید که نیازها و عادات شما را برآورده کند و خوابی آرام را به شما بدهد.

مدل ها و انواع تشک های مسافرتی در بازار موجود است. چگونه تشک مسافرتی مناسب انتخاب کنیم؟ پاسخ ساده است، شما تشک قابل حمل خود را با توجه به نوع، جنس، لایه، تراکم و همچنین ضخامت آن انتخاب می کنید.

بهترین ماده برای تشک، مواد طبیعی است، زیرا دارای چندین مزیت است. بزرگترین نقطه قوت آن تنفس پذیری آن است که به گردش خوب هوا کمک می کند. همچنین خوب است بدانید که تشک خشک برای تکثیر کنه گرد و غبار مناسب نیست.

یک تشک لاتکس طبیعی یا پشمی دارای توانایی تنظیم حرارت است که شب‌های آرام و خوابی با طراوت را برای شما به ارمغان می‌آورد که برای هر نوع آب و هوا یا فصلی ایده‌آل است. اگر به دنبال تشک مسافرتی نوزاد هستید، مواد طبیعی یک انتخاب ایده آل هستند.

شما هنوز هم می توانید تشک فوم را انتخاب کنید، زیرا سبک است، حمل و نقل آن آسان است و نرمی دلپذیری را برای رختخواب اضافی شما فراهم می کند. همچنین می توان از آن برای ساخت تخت خواب کودک استفاده کرد.

تشک شما نباید نه خیلی نازک باشد و نه خیلی ضخیم. ضخامت تشک شما باید حداقل 12 سانتی متر و حداکثر 19 سانتی متر باشد. هر چه تشک ضخیم را بیشتر انتخاب کنید، راحتی و پذیرایی دلپذیرتر خواهد بود.

همچنین باید تشک خود را با توجه به مشخصات خواب خود انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد سفتی تشک خود را تعیین کنید.