تلویزیون ال جی 50 اینچ فول اچ دی در دمای مختلف تقعییر سایز می دهد

ما انواع مختلفی از اندازه های صفحه نمایش و امتیاز قیمت را برای تناسب با بودجه های مختلف و انواع اتاق انتخاب کردیم.

ما همچنین مدل‌های تلویزیون ال جی 50 اینچ فول اچ دی را انتخاب کردیم که ویژگی‌های مختلفی را متناسب با اولویت‌های خریداران مختلف ارائه می‌کردند: کیفیت تصویر، حالت بازی اختصاصی، صدای فراگیر مجازی، کنترل‌های صوتی و موارد دیگر می باشد.

حتی از بازی های ابری از طریق Google Stadia و Nvidia GeForce Now نیز پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید بازی های رایانه شخصی مورد علاقه خود را روی مبل خود انجام دهید.

این بستگی به ترجیح شخصی شما دارد. هر دو پلتفرم مزایا و معایب خود را دارند. تلویزیون‌های Roku معمولاً مقرون به صرفه‌ترین تلویزیون‌های بازار هستند.

در حالی که هنوز هم از طریق مجموعه‌ای از برنامه‌های از پیش بارگذاری‌شده و محبوب، یک تجربه پخش عالی را ارائه می‌کنند. تلویزیون‌های Roku همچنین دارای منوی اصلی ساده‌شده‌ای هستند.

برنامه‌های پرکاربرد و دستگاه‌های متصل به HDMI را در یک هاب با قابلیت پیمایش آسان قرار می‌دهد، بنابراین هرگز مجبور نیستید در منوهای گیج‌کننده پیمایش کنید یا مکان‌های ورودی را به خاطر بسپارید.

تلویزیون‌های مبتنی بر اندروید کمی گران‌تر هستند، اما ویژگی‌های بیشتری مانند کنترل‌های صوتی داخلی، اتصال بلوتوث، پشتیبانی از فناوری نرخ نوسازی متغیر، و همچنین پردازش صدای Dolby Vision HDR و Dolby Atmos را دریافت می‌کنید.

هنگام مقایسه تلویزیون‌های مبتنی بر Roku و اندروید، ویژگی‌های ضروری خود را در نظر بگیرید، بنابراین می‌توانید مدلی را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با نیازها و بودجه شما باشد.

بهترین راه برای یافتن اندازه ایده‌آل صفحه تلویزیون اندازه‌گیری فاصله (بر حسب اینچ) بین کاناپه شما و جایی که تلویزیون به دیوار نصب می شود یا روی یک پایه اختصاصی قرار می گیرد.

سپس این فاصله را بر دو تقسیم کنید. بنابراین اگر کاناپه شما 120 اینچ (10 فوت) از جایی که تلویزیون قرار دارد فاصله داشته باشد، اندازه ایده آل 60 اینچ خواهد بود.