تولید زاماک پلاستیکی در ایران

تولید زاماک پلاستیکی در ایران :

زاماک نوعی آلیاژ روی است که از آلومینیوم، منیزیم، مس و البته روی تشکیل شده است. زاماک معمولا در قطعات تحت فشار استفاده می شود، عناصر اصلی آلیاژهای زاماک عبارت اند از: روی، آلومینیوم، مس، منیزیم، قلع، نیکل، کادمیم، منگنز، کروم؛ که برخی از این عناصر به مقدار اندک در آن به کار می روند. آلیاژهای زاماک بخشی از آلیاژهای آلومینیوم و روی هستند که به دلیل ترکیب ثابت آلومینیوم ۴% از سایر آلیاژها دا می شوند. متداول ترین آلیاژ زاماک zamak 3 است، علاوه بر آن؛ از zamak 2 ، zamak 5 و zamak 7 نیز به صورت تجاری استفاده می شود. این آلیاژها به ویژه زاماک با گرید ۳ و ۵ اغلب در صنعت ریخته گری مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از اصطلاحات رایج که در صنعت در و پنجره سازی به نسبت از آن استفاده می شود زاماک می باشد، از این رو تولید زاماک پلاستیکی در ایران رونق بسیار یافته است.

در حقیقت می توان به این نکته اشاره کرد که زاماک آلیاژ به کار رفته در قطعات صنایع مختلف می باشد. مهمترین دلیل و مزیت استفاده از پلاستیک در این تولیدات میزان هزینه کمتر و در مقابل وزنی سبک و سهولت در مراحل تولید می باشد. از کاربردهای مهم زاماک می توان در قطعات تحت فشار نام برد که از جمله مهمترین آنها عبارتند از: دستگیره درب آینه و شمعدان پنجره سازی و ساخت درب شیرآلات و با توجه به زیبایی همچنین قابلیت ریخته گری مناسب در انواع قطعات تزیینی و ساخت اسباب بازی قابل استفاده است. این تولیدات همراه با رویکردی جدید ارائه می شود و در بازار های صادراتی نیز به دلیل مرغوبیت بالا دارای بازار فروش گسترده ای می باشد.

کاربرد زاماک در درب و پنجره دوجداره :

به این شکل است که یراقی که تحت عنوان زاماک در درب و پنجره دوجداره به کار می رود برای قفل شدن و چسبیدن کامل لنگه به فریم استفاده می شودالبته لازم است توضیح مختصری راجب اسپانولیت ذکر کنیم تا کاربرد زاماک را بهتر درک کنید: اسپانیولت نوعی یراق می باشد که معمولا در پنجره های دو جداره با چند زبانه کوچک در امتداد طولی پروفیل لنگه درب یا پنجره را به چهارچوب قفل می نماید و با درگیر شدن به زاماک لنگه درب یا پنجره بصورت محکم به چهارچوب می چسبد. اسپانیولت در اندازه های مختلف برای درب یا پنجره دوجداره در سایز های متفاوت در دسترس می باشد و توسط دستگیره معمولی و یا قفل درب عمل می نماید. ابزار و یراق اسپانیولت در تولید انواع پنجره های دوجداره و آلومینیومی کاربرد دارد. زاماک نقش اساسی در بحث رگلاژ نیز ایفا می کند و باید زاماک موجود درست تنظیم شود تا رگلاژ درب و پنجره دوجداره بدون مشکل انجام شود. در بحث تعمیر یراق الات نیز باید عنوان کنیم که زاماک موجود قابل تعویض و تعمیر می باشد. یکی از نقاط مورد توجه در زماک این است که هر چه میزان روی ان بیشتر باشد به مراتب میزان مقاومت ان نیز بالاتر می رود و شکنندگی ان کاهش پیدا می کند که در اصل ، ۹۰ درصد این بخش کاربردی از فلز روی تشکیل شده است. الومینیوم برای افزایش استحکام کششی و همچنین ایجاد مقاومت در برابر ضربه در این الیاژ به کار می رود و حدود چهار درصد از محتویات را تشکیل می دهد.

شرکت تهران متال مارکت با سابقه بی نظیر و فروش انواع فلزات در سطح بین المللی و داخلی، می تواند نیاز مشتریان را در سطح خوب و رضایت بخشی تامین کند.

تولید زاماک پلاستیکی در ایران

تولید زاماک

تولید زاماک تولید زاماک:

تولید زاماک پلاستیکی در ایران یکی از اصطلاحات رایج که در صنعت در و پنجره سازی به نسبت از آن استفاده می شود زاماک می باشد، از این رو تولید زاماک پلاستیکی در ایران رونق بسیار یافته است. آنچه در این مقاله می‌خوانید: تولید زاماک تولیدی زاماک تولید زاماک در ایران تولیدکنندگان زاماک خط تولید زاماک فروشندگان زاماک در حقیقت می توان به این نکته اشاره کرد که زاماک آلیاژ به کار رفته در قطعات صنایع مختلف می باشد. مهمترین دلیل و مزیت استفاده از پلاستیک در این تولیدات میزان هزینه کمتر و در مقابل وزنی سبک و سهولت در مراحل تولید می باشد. از کاربردهای مهم زاماک می توان در قطعات تحت فشار نام برد که از جمله مهمترین آنها عبارتند از: دستگیره درب آینه و شمعدان پنجره سازی و ساخت درب شیرآلات و با توجه به زیبایی همچنین قابلیت ریخته گری مناسب در انواع قطعات تزیینی و ساخت اسباب بازی قابل استفاده است. این تولیدات همراه با رویکردی جدید ارائه می شود و در بازار های صادراتی نیز به دلیل مرغوبیت بالا دارای بازار فروش گسترده ای می باشد. زاماک تولید زاماک از عناصر اصلی تشکیل دهنده در تولید آلیاژ انواع زاماک میتوان پلیمرهای ساخته شده که از جنسهای بسیار مستحکمی باشند اشاره کرد. توجه داشته باشید که در مقادیر تشکیل دهنده این آلیاژ معمولاً میزان بالایی از عناصر پایه پلیمر در حدود ۹۵ درصد آلومینیوم در حدود تقریبی ۴ درصد استفاده شده است اگرچه پس از آنالیز شیمیایی مقادیر کمی از دیگر عناصر در آن دیده می‌شود. این شیوه و فناوریهای مدرن در تولید سبب شده است تا افزایش سطح کیفیت و رنگ بندی های زیادی در این زمینه صورت گرفته و طیف وسیعی از نیازها را پاسخگو باشد. یکی از نکات حائز اهمیت در مواد تشکیل دهنده آلیاژ زاماک دلیل استفاده از آلومینیوم می باشد که سبب شده تا میزان مقاومت محصول در برابر ضربات افزایش یابد. این مکانیسم موجب افزایش استحکام و طول عمر محصول شده و به طور کلی می توان گفت یکی از مهمترین قسمت در بخش تولیدات ابزار یراق می باشد.

مراحل تهیه زاماک:

آلیاژهای زاماک عضوی از خانواده آلیاژی روی-آلومینیوم به شمار می روند. این آلیاژ برای اولین بار در سال ۱۹۲۹ توسط کمپانی «زینک نیوجرسی» به عرصه علم متالوژی معرفی شد. زاماک گرید های مختلفی دارد که از این میان زاماک ۲، زاماک ۳، زاماک ۵ و زاماک ۷ بیشترین استفاده صنعتی را دارند. زاماک نام مخفف عناصر اصلی این آلیاژ در زبان آلمانی است. برای تهیه آلیاژ زاماک ابتدا فلز آلومینیوم را ذوب کرده سپس قطعه های مس خالص را داخل مواد مذاب گذاشته و درجه حرارت را بالا برده تا مس در داخل آلومینیوم حل شود و سپس بقیه موارد به سادگی انجام می شود.

.

خواص و ویژگی های آلیاژ زاماک عنصر روی، به دلیل رنگ سفید با درخشش آبی و نقره ای که دارد و این که در تولید آلیاژهای زاماک استفاده می شود، باعث شده است زاماک نیز همین رنگ و ظاهر ر تا حدودی داشته باشد. آلیاژ زاماک نقطه ذوب پایین و سیالیتی که دارد یک آلیاژ بسیار مناسب برای عمل ریخته گری است. دمای ذوب زاماک در حدود ۴۵۰ درجه سانتیگراد است که در کوره های قوس الکتریکی و شعله ای، امکان پذیر می باشد. آلیاژ زاماک از خواص بسیار زیادی برخوردار است که یکی از آن ها سختی زاماک است که از بعضی آلیاژهای برنج نیز بیشتر است. نمونه های آلیاژ زاماک از استحکام بسیار بالایی برخوردارند. زاماک می تواند تا دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد نیز در برابر اکسیداسیون مقاومت کند. به دلیل شکل پذیری بالایی که دارد برای پردازش به ویژه در بخش حذف و پیرایش موثر است.

تولیدی زاماک

تولیدی زاماک تولیدی زاماک:

در حال حاضر می توان گفت که تولیدی زاماک با استفاده از دستگاه و تجهیزات مدرن و به واسطه ی یه کار گیری استانداردهای بین المللی روز دنیا صورت گرفته و برای فرایند ساخت این محصول از تکه های مذاب آلومینیوم مس و روی استفاده می گردد و تشکیل شده از لایه آبکاری با پلاستیک است. ‏ آلیاژ زاماک نقطه ذوب پایینی دارد و با توجه به اینکه آلیاژ مناسبی در ریخته گری می باشد به سهولت برای از زاماک در صنایع مختلفی استفاده می شود. با توجه به کاربرد گسترده به وجود آمده به دلیل سطح و میزان مقاومت محصول بسیار زیاد می باشد که در حال حاضر در قطعات تحت فشار از آن استفاده می شود و به دلیل سطح استحکام به وجود آمده در برابر خوردگی در بسیاری از قطعات خودرو نیز از زاماک فلزی با آبکاری پلاستیکی بهره گرفته می شود.

تولید زاماک در ایران

تولید زاماک در ایران تولیدی زاماک در ایران:

با توجه به اینکه در حال حاضر تولید زاماک در ایران از رونق بسیار بالایی برخوردار بوده و افراد فعال زیادی در این زمینه مشغول به کار هستند می‌توان گفت که قیمت مناسبی برای محصول در نظر گرفته می شود. استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا جهت این سری از تولیدات سبب شده تا سطح کیفی محصول بسیار بالا باشد. فاکتورهای متعددی در برآیندهای از تعیین قیمت موثر هستند که مهمترین آنها عبارتند از: میزان درجه خلوص مواد اولیه کیفیت و سطح مقاومت محصول تولید شده طرح نوع سایز و اندازه نوع برند تولید کننده دقت در میزان کیفیت محصول در کنار توجه به قیمت از اهمیت بسزائی برخوردار است و موضوع بسیار مهمی که می تواند به شما در امر خرید با قیمتی مقرون به صرفه کمک کند، خرید عمده زاماک می باشد. در واقع در خرید عمده که به واسطه ی مراجعه به تامین کنندگان اصلی صورت می گیرد می تواند برای مصرف کننده در ازای پرداخت هزینه ای کمتر سود بیشتری را حاصل کند.

تولیدکنندگان زاماک

تولیدکنندگان زاماک تولیدکنندگان زاماک:

باید توجه داشته باشید که در حال حاضر تولید کنندگان زاماک فلزی بر اساس پارامترهای مختلف این اقدام به قیمت گذاری محصول نموده به شما می توانید از طریق لیست قیمتی که سایتهای معتبر در اختیار شما قرار می دهند از قیمت روز محصول مطلع شوید. قیمت این محصول بر اساس هزینه هایی که صرف تولید این محصول پر کاربرد شده است در کارخانجات تعیین می شود که این هزینه ها شامل موارد ذیل هستند: هزینه صرف شده بر تهیه مواد اولیه مرغوب هزینه نیروهای انسانی تولید کننده هزینه حمل و نقل همچنین جابجایی کالا سایر هزینه ها که شامل موارد مصرفی آب، برق، گاز است علاوه بر موارد ذکر شده حاشیه سود تولید کننده و سودی که واسطه ها در این میان از آن نفع می برند نیز می تواند و قیمت محصول تاثیر گذار باشد. به همین منظور توصیه می گردد تا با مراجعه به منابع دست اولی که به دلیل حذف واسطه ها توانسته اند قیمتی مقرون به صرفه را برای مشتری در نظر بگیرند انتخاب کنید.

خط تولید زاماک

خط تولید زاماک خط تولید زاماک:

با توجه به ظرفیت بسیار بالایی که در خط تولید زاماک در نظر گرفته شده است انواع این محصول در طرحهای مختلفی پس از و پس از طی کردن فرایند تولید و پروسه سنجش و ارزیابی به لحاظ سطح کیفی در بازار داخلی ارائه می شود. با توجه به نقش مهمی که آلیاژ زاماک در میان تولیدات صنعتهای مختلف از جمله در و پنجره سازی دارد باعث شده است تا این قطعات در میزان حداکثری ساخته شود. در فرایند ساخت آلیاژ زاماک ابتدا در وهله اول پلیمرهای پلاستیکی با کیفیت را مذاب را به صورت شمش ریزی تهیه می کنند که درباره محصول به دست آمده ترد و شکننده است. پس از این مرحله شمش را داخل مقادیری از فلز مذاب ریخته که پس از آماده شدن قابل ریخته گری است و دمای تقریبی در نظر گرفته شده برای تولید آلیاژ زاماک در حدود ۴۲۰ درجه سانتیگراد در نظر گرفته شده است.

فروشندگان زاماک

فروشندگان زاماک فروشندگان زاماک:

با توجه به ظرفیت بسیار بالایی که در خط تولید زاماک در نظر گرفته شده است انواع این محصول در طرحهای مختلفی پس از و پس از طی کردن فرایند تولید و پروسه سنجش و ارزیابی به لحاظ سطح کیفی در بازار داخلی ارائه می شود. با توجه به نقش مهمی که آلیاژ زاماک در میان تولیدات صنعتهای مختلف از جمله در و پنجره سازی دارد باعث شده است تا این قطعات در میزان حداکثری ساخته شود. در فرایند ساخت آلیاژ زاماک ابتدا در وهله اول پلیمرهای پلاستیکی با کیفیت را مذاب را به صورت شمش ریزی تهیه می کنند که درباره محصول به دست آمده ترد و شکننده است. پس از این مرحله شمش را داخل مقادیری از فلز مذاب ریخته که پس از آماده شدن قابل ریخته گری است و دمای تقریبی در نظر گرفته شده برای تولید آلیاژ زاماک در حدود ۴۲۰ درجه سانتیگراد در نظر گرفته شده است. زاماک فروشندگان زاماک در حال حاضر با توجه به بهره گیری هایی که از این محصول در صنایع مختلف صورت گرفته و اهمیت تولیدات زاماک می توان گفت فروشندگان بسیاری اقدام به تولید این محصول نموده اند. این میزان از رشد در تولیدات محصول سبب شده تا نرخهای متغیری به منظور عرضه زاماک درب دوجداره صورت بگیرد در نتیجه دسترسی به کیفیتی ایده آل در کنار برخورداری از قیمتی مقرون به صرفه می تواند کار دشواری به نظر برسد. وب سایت پیش رو این امکان را برای شما به وجود اورده است تا بهترین کیفیت را همراه با قیمتی باور نکردنی دریافت کنید. در واقع می توان گفت مجموعه ما به عنوان یکی از برترین نمایندگیهای متخصص مشغول در این حوزه توانسته است تا با حذف واسطه ها از زنجیره معاملات بهترین قیمت را برای خریداران عزیز ارائه دهد.