جا ساز پول در زندان قائمشهر

خبری مبنی بر اینکه مقداری پول و طلا در زندان قائمشهر جا ساز شده است پخش شده و تحقیقات برای پیدا شدن پولها ادامه در دارد.

انگشتر یاقوت

اگر به دنبال رکابی ماهرانه و خیره کننده هستید رکاب انگشتر یاقوت اشکی بسیار جذاب می باشد و روی دست حالت زیبایی دارد همین رکاب هایی که گفته شد را اگر با نگین و الماس های اتمی تزئین نماییم رکاب جواهری به آن می گویند که معمولا خانمها از آن استفاده می کنند.

دوچرخه برقی

یکی از مشتقات همچنین موارد اصلی انواع موتورسیکلت و دوچرخه برقی وجود لاستیک های آجداری است که معمولاً در مدلهای متفاوت وجود دارد که در قیمتهای گوناگونی خرید و فروش می‌شود و معمولاً طول عمر لاستیک ها بر روی آنها درج شده است که یکی از کشورهایی که در این حوزه بسیار خوب عمل کرده است که کشور چین است.

شال پشمی

شال پشمی از دیرباز مورد توجه مردم قرار داشت، در زمانهای قدیم که منسوجات متنوعی وجود نداشت مردم از این محصول طبیعی برای بافت لباس، شال، جوراب و غیره استفاده می کردند و شال پشمی زیبا ساده مشکی به دلیل رنگ خاصی که دارد بیشتر مورد توجه است زیرا رنگ مشکی رنگی است که با همه رنگها هماهنگ می شود و می توان استایل زمستانه خود را با آن چشمگیر کرد.

پرتقال تامسون

پرتقال تامسون میوه ای متوسط تا درشت ، به شکل کروی تا بیضی متغیر است و گاها دارای یک یا چند شیار است و ناف باز و بزرگی در قسمت زیرین آن دیده می شود. این رقم پرتقال بی بذر بوده و از جهش شاخه ای از پرتقال خونی واشنگتن ناول در باغچه دانشمندی به نام تامسون بدست آمده است. ضخامت پوست آن متوسط است و دارای گوشتی سفت بوده و رنگش از زرد تا نارنجی متغیر است و همچنین آب متوسط و خوش طعمی دارد.