جعبه کمک های اولیه اسباب بازی موجب ثروتمند شدن کودک 5 ساله شد

بازی برای نوزادان، کودکان نوپا، پیش دبستانی و کودکان در سن مدرسه ضروری است. کودکان برای بازی با انواع اسباب بازی ها و مواد خوب و استفاده از تخیل خود به فرصت های زیادی نیاز دارند.

ما باید به دنیای بازی و ارزش بزرگ آن برای همه نوزادان و کودکان (و همچنین بزرگسالان) احترام بگذاریم و بیشتر بدانیم. اسباب بازی بخش مهمی از زندگی هر کودکی است.

دادن اسباب بازی مناسب حس فوق العاده ای است. انتخاب یک جعبه کمک های اولیه اسباب بازی مناسب از میان بسیاری از امکانات می تواند برای بزرگسالان و کودکان بسیار مفید باشد.

گاهی اوقات به نظر می رسد که کتاب ها جذابیت خود را برای کودکان (و برای بزرگسالان) از دست داده اند، اما این ممکن است صرفاً رقابت بین اشکال سنتی یادگیری و الکترونیک جدید باشد که قانع کننده به نظر می رسد.

بسیاری دیگر) برای یادگیری بهینه و برای لذت بردن خودشان. اسباب‌بازی‌های الکترونیکی، صرف نظر از تعداد زنگ‌ها و سوت‌ها و وسایل، هرگز نباید جایگزین تجربه کتاب خواندن، لذت بردن از داستان، بازی با اشیاء واقعی و خلق کردن با دستان خود شوند.

چه نقاشی با انگشت و چه ساختن برجی از بلوک‌ها. اغلب اوقات، وسایل الکترونیکی توجه ما را به خود جلب می کنند و فراموش می کنیم که با یک شخص واقعی تعامل داشته باشیم یا زمانی را برای گفتگو اختصاص دهیم.

من فکر می‌کنم الکترونیک ابزاری عالی برای تبادل سریع در مورد برنامه‌ریزی، یا ارسال سریع اطلاعات، و حتی انجام بازی‌های خوب برای دوره‌های زمانی کوتاه است.

اما وسایل الکترونیکی و اسباب‌بازی‌های با فناوری پیشرفته نمی‌توانند جایگزین تماس شخصی و تعامل واقعی انسانی شوند. یک مثال از این بازی، انجام یک بازی رومیزی تعاونی و تفریح با هم به عنوان یک خانواده است.

برخلاف بازی کردن به تنهایی در رایانه یا دستگاه بازی الکترونیکی. تعامل اجتماعی چیزی است که برای رشد و رفاه کامل انسان ارزشمندتر است.