حبوبات بسته بندی عمده با روکش طلا پیش کش پادشاه انگلیس

برخی از افراد در مورد چه چیزی حبوبات بسته بندی عمده لوبیا یا حبوبات نامشخص هستند و بسیاری از آنها به طور منظم در رژیم غذایی خود استفاده نمی کنند.

با این حال، حبوبات فقط برای افرادی که از رژیم غذایی گیاهی استفاده می کنند نیست آنها می توانند برای همه مفید باشند.

علاوه بر این، ممکن است کسی از این بترسد که لوبیا و حبوبات باعث ایجاد گاز و نفخ شوند، یا ممکن است مطمئن نباشند که چگونه آنها را خیس کرده و بپزند.

در این مقاله به تعریف حبوبات و توضیح انواع مختلف آن می پردازیم. ما به فواید سلامتی می پردازیم و در مورد چگونگی غلبه بر هرگونه معایب مانند مواد ضد مغذی و نفخ بحث می کنیم.

بعلاوه، ما یک مشخصات مواد مغذی برای لوبیا و عدس معمولی و نکاتی برای خیساندن، پختن و خوردن آنها ارائه می دهیم. حبوبات گیاهانی از خانواده Fabaceae یا Leguminosae هستند که در غلاف رشد می کنند.

این خانواده از گیاهان خوراکی شامل لوبیا معمولی Phaseolus vulgaris و دانه یا میوه نارس آن است که مردم معمولا به آن لوبیا یا حبوبات می گویند. حبوبات همچنین شامل عدس است که دانه گیاه Lens culinaris است.

مردم غلاف های نابالغ حبوبات را قبل از رسیدن دانه ها مصرف می کنند. به عنوان مثال می توان به لوبیا فرانسوی، انبه و نخود فرنگی اشاره کرد.

دانه خوراکی درون غلاف حبوبات همان چیزی است که مردم آن را نبض می نامند. حبوبات می توانند شامل لوبیا، عدس و نخود سبز باشند.

تولید کنندگان دانه ها و لوبیاهای حبوبات را خشک می کنند و مردم آنها را به صورت لوبیا و عدس خشک یا کنسرو شده خریداری می کنند.