حراج قهوه اسپرسو کیلویی به دلیل اغتشاشات اخیر

قهوه اسپرسو کیلویی یکی از رایج‌ترین نوشیدنی‌های مصرف‌شده در سراسر جهان است. به این ترتیب، حتی اثرات کوچک سلامت فردی می‌تواند در مقیاس جمعیتی مهم باشد.

در مورد اینکه مصرف قهوه برای سلامتی مفید یا مضر است، نتیجه‌گیری‌های متفاوتی وجود دارد، و این بین نتایج متفاوت است. 2 قهوه بو داده مخلوط پیچیده‌ای از بیش از 1000 ترکیب فعال زیستی است.

برخی از آن‌ها بالقوه دارای آنتی‌اکسیدان‌های درمانی، ضد التهابی، ضد فیبروتیک یا ضد فیبروتیک هستند. اثرات ضد سرطانی که امکان پذیری بیولوژیکی را برای انجمن های اپیدمیولوژیک اخیر فراهم می کند.

ترکیبات فعال کلیدی عبارتند از کافئین، اسیدهای کلروژنیک و دیترپن ها، کافستول و کاهوئول. بیوشیمی قهوه به طور گسترده در جاهای دیگر مستند شده است.

قهوه دچار دگردیسی شیمیایی از دانه سبز بو داده نشده می شود، و نوع دانه، درجه برشته کردن، و روش آماده سازی شامل تنظیم آسیاب قهوه و نوع دم کردن، همه اینها را نشان می دهد. بر روی ترکیب بیوشیمیایی فنجان نهایی تأثیر می گذارد.

تحقیقات موجود، ارتباط بین قهوه را به عنوان یک قرار گرفتن در معرض و طیف وسیعی از پیامدها از جمله همه علل مرگ و میر، سرطان، و بیماری های قلبی عروقی، متابولیک، عصبی، اسکلتی عضلانی، گوارشی، و سیستم های کبدی و همچنین پیامدهای مرتبط با بارداری را بررسی کرده است.

بیشتر این تحقیقات در طراحی مشاهده‌ای بوده‌اند، با تکیه بر شواهد حاصل از مطالعات مقطعی، مورد شاهدی یا کوهورت، و اغلب بر اساس نتیجه از طریق مرور سیستماتیک و متاآنالیز خلاصه شده‌اند.

ما قبلاً رابطه بین مصرف قهوه و سیروز کبدی و سرطان کبدی 10 را بررسی کرده‌ایم و ارتباط مفید قابل توجهی برای هر دو پیدا کردیم. شواهد مشاهده‌ای می‌توانند ارتباط را نشان دهند.

اما قادر به ارائه ادعاهای علّی نیستند، اگرچه روش‌های مبتنی بر تصادفی‌سازی مندلی کمتر مستعد گیج‌کننده هستند. تحقیقات مداخله‌ای، به طور ایده‌آل در قالب کارآزمایی‌های تصادفی‌سازی و کنترل‌شده.