حوله پالتویی رویال لباس مورد علاقه قواصان می باشد

یک حوله پالتویی رویال نخی می تواند راحت و کرکی باشد. با این حال، شما آماده هستید تا با آنچه که حوله های حمام بامبو لمس می کنند، روبرو شوید. آنها دور حمام ها و مهمانخانه ها را به دلیل صاف بودن طبیعی آن ساخته اند.

در کنار ویژگی‌های ضد باکتریایی و لمس زیست تخریب‌پذیر، اگر نیاز به تزیین حمام خود دارید، یک گزینه منحصر به فرد خواهد بود. علاوه بر این، حوله های بامبو ممکن است برای برخی غیرعادی باشد.

با این حال، این ستونی است که می تواند برای مدت طولانی تری دوام بیاورد. اگرچه پنبه جای خود را در دستشویی حفظ می کند، حوله های حمام بامبو به عنوان بهترین جایگزین عمل می کنند.

بسته به آزمایشات، پارچه بامبو به جای پنبه متخلخل تر است. این نسبتاً شگفت‌انگیز است زیرا پنبه در طول مرحله تکثیر در مقایسه با بامبو به آب بیشتری نیاز دارد.

علاوه بر این، حوله های حمام بامبو سریعتر از حوله های نخی معمولی رطوبت را جذب می کنند. هنگام صحبت در مورد خشک کردن، عواقب آن بر اساس چگالی حوله حمام متفاوت خواهد بود.

به طور کلی، حوله های ضخیم بامبو برای خشک شدن نیاز به زمان دارند زیرا رطوبت زیادی را در شستشو جذب می کنند. علاوه بر آن، تبدیل به دست و پا گیر نیز می شود. اطمینان حاصل کنید که هنگام خشک کردن این حوله حمام از بند رخت بادوام استفاده می کنید.

توجه داشته باشید که برخی از حوله های حمام پنبه ای با مواد پلی استر ترکیب شده اند و در نتیجه مهارت کمتری در جذب آب دارند. اگر موافق نیستید که پنبه را کنار بگذارید و سراغ بامبو بروید، می توانید به دنبال یک حوله بامبو و همچنین یک حوله ترکیبی پنبه ای باشید.

جذب فوق العاده و لطافت بی نظیر را تحمل می کند.حوله های حمام بامبو غیرعادی هستند زیرا بسیار مقاوم در برابر میکروب هستند. این بدان معنی است که میکروارگانیسم ها دوست ندارند روی حوله های حمام بامبو کشت کنند.

علاوه بر این، اگر رشد کنند خیلی سریع تکثیر نمی شوند. این ویژگی‌های ضدعفونی‌کننده و ضد میکروبی به این معنی است که افرادی که از حوله‌های بامبو استفاده می‌کنند، در معرض خطر جزئی ابتلا به بیماری حوله‌های پوشیده شده با میکروب هستند.