خلال پسته سبز را می توان برای درمان زانو درد استفاده کرد

ما هزاران سال است که خلال پسته سبز می خوریم  با ذکر آجیل کمی شیرین در عهد عتیق (دقیقاً پیدایش 43:11). ایالات متحده واردات آنها را تا سال 1880 آغاز نکرد و امروز، آنها در حدود 950 مزرعه در نیومکزیکو، کالیفرنیا و آریزونا رشد می کنند.

پسته، که در واقع دانه های خوراکی درخت پسته است، زمانی برای بورژواها به عنوان نمادی از وضعیت و لذیذ در نظر گرفته می شد، اما اکنون به طور گسترده برای تقریباً هر کسی که هوس یک میان وعده مغذی است در دسترس است.

جای تعجب نیست که راه‌های بی‌شماری برای مصرف آن‌ها پیدا کرده‌ایم، از تفت دادن و انداختن آن‌ها روی سالاد گرفته تا مخلوط کردن آن‌ها با ژلاتو و محصولات پخته شده.

پسته واقعاً در هر وعده غذایی یا میان‌وعده‌ای جای دارد این بستگی به میزان دوست داشتن آن‌ها و میزان خلاقیت شما دارد. می‌توانید پسته‌های خرد شده را روی ماست یونانی بپاشید.

رویه‌ای سالم بر پایه پسته برای ماهی خرد کنید، آن‌ها را در فر چاشنی‌شده با ادویه و مرکبات قرار دهید، یا حتی مقداری شیر پسته بریزید.

پسته علاوه بر طعم و مزه بودن، مغذی و سرشار از فواید است. به گفته امی گورین، وبلاگ نویس مستقر در کانکتیکات، MS، RDN، از Plant-Based With Amy، آنها ممکن است همان چیزی باشند که برای اطمینان از رسیدن به اهداف غذایی روزانه خود به آن نیاز دارید.

به طور معمول، منابع پروتئین گیاهی همه اسیدهای آمینه ضروری را ندارند، اما پسته استثنا هستند. گورین آنها را به عنوان یکی از پر پروتئین ترین آجیل های میان وعده معرفی می کند.

او می‌گوید: پسته منبع فوق‌العاده‌ای از پروتئین گیاهی است و در واقع یک منبع پروتئین کامل است و در هر ¼ فنجان 6 گرم پروتئین ارائه می‌کند. این بدان معناست که آنها به سوخت بدن شما با تمام 9 اسید آمینه ضروری کمک می کنند.

گورین می گوید: یک رژیم غذایی غنی از فیبر می تواند کلسترول و فشار خون شما را کاهش دهد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد.