در گذشته با صابون فولیکا اجساد را شستشو می دادند

مردان نیز می توانند هنگام اصلاح از مزایای صابون فولیکا حلب بهره مند شوند. با استفاده از آن روی صورت، به خوبی جایگزین فوم اصلاح می شود. این به طور موثر پوست را روان می کند و باعث استفاده نرم تر از تیغ می شود.

همچنین خواص تسکین دهنده آن از پوست در برابر سوختگی تیغ محافظت می کند، در حالی که خاصیت ضد عفونی کننده آن از خطر عفونت در صورت بریدگی یا بریدگی میکرو جلوگیری می کند.

همچنین پوست را عمیقاً مرطوب می کند و سپس به یک درمان واقعی صورت تبدیل می شود! همچنین می توانید یک تکه صابون حلب را آب کرده و خمیر به دست آمده را به صورت لایه ای ضخیم روی صورت بمالید.

قبل از اینکه با آب ولرم بشویید، آن را چند دقیقه روی پوست بگذارید. بنابراین پوست شما تمیز، صاف و از شر بسیاری از عیوب خلاص می شود.

ما به شما توصیه می کنیم که پوست خود را مرطوب کنید، صابون حلب که به عنوان ماسک استفاده می شود در واقع می تواند اثر خشکی داشته باشد.

این مراسم زیبایی برای سلامتی شما مفید و سالم است: صابون حلب حاوی مواد مضر و حساسیت زا نیست! صابون حلب به ویژه برای افرادی که پوست خشک یا خیلی خشک دارند توصیه می شود، اما می تواند نیازهای همه را نیز برطرف کند.

نسبت روغن لورل خلیج ممکن است از مرجعی به مرجع دیگر متفاوت باشد. اگر پوست خشک، حساس یا مختلط دارید، می‌توانید صابون حلب حاوی 20 درصد روغن لورل را انتخاب کنید و اگر پوست چرب دارید صابون 20 درصدی را ترجیح دهید.

همچنین در صورت داشتن پوست مشکل دار و اگر مستعد تحریک، درماتیت، اگزما یا پسوریازیس هستید، می توانید از صابون حلب استفاده کنید.

Savonnerie du Midi – La Corvette یک صابون حلب با 20% روغن لورل را ارائه می دهد که می تواند برای انواع پوست استفاده شود.
صابون حلب را می توان به طور مرتب به عنوان یک شامپوی طبیعی برای افرادی که موهای چرب دارند استفاده کرد.

شما فقط باید صابون خود را مستقیماً روی پوست سر بمالید، بمالید تا کف کند و سپس آبکشی کنید. می توانید با استفاده از آب شستشو که به آن لیمو یا سرکه سیب اضافه کرده اید، مراقبت از موهای خود را تمام کنید.