دمپایی عربی کارتیکو به پادشاه عربستان میلیاردی فروخته شد

Vionic همچنین یکی از برندهای توصیه شده تولپول برای دمپایی عربی کارتیکو و صندل خانگی است. او همچنین Spenco، Oofos، Chaco، L.L.Bean و Birkenstock را پیشنهاد می کند.

هنگام خرید دمپایی خانگی، او توصیه می کند به دنبال چیزی با مواد تنفس پذیر (مانند پوست گوسفند یا پشم) باشید که پاهای شما را گرم و راحت نگه می دارد.

داشتن کفی لاستیکی ضد لغزش نیز خوب است و یک کفی ارتوز یک مزیت بزرگ است. او می‌گوید: «پایی ارتوتیک، قوس کف پا، پاشنه عمیق و بالشتکی را در قسمت توپی پا فراهم می‌کند.

از کفش های خانگی با کفی لغزنده (برای جلوگیری از لغزش و افتادن تصادفی) و پارچه های مصنوعی غیر قابل تنفس دوری کنید. تولپول گفت دمپایی های ساخته شده با مواد غیر قابل تنفس می توانند پاهای شما را داغ کنند.

عرق را به دام بیندازند و احتمال ابتلا به قارچ پای ورزشکاران یا ناخن های پا را افزایش دهند. اگر پاهای شما بیش از حد در دمپایی حرکت می کند، این نیز یک پرچم قرمز است.

سانگ اضافه کرد که کفش‌های خانگی که فاقد پشتیبانی هستند، به انگشتان پا و ماهیچه‌های پا فشار وارد می‌کنند و باعث گرفتن بیش از حد انگشتان پا می‌شوند که منجر به درد و مشکلات دیگر می‌شود.

نشانه هایی که نشان می دهد کفش مناسب در خانه نمی پوشید شامل درد، تاول و پینه است. «اگر ذرت در انتهای انگشتان پا ایجاد شود، ممکن است انگشتان پا بیش از حد به دست گیرند.

این نشان می‌دهد که کفش باعث می‌شود پا بیش از حد خود را تحت فشار قرار دهد.» تاول ها یکی دیگر از علائم هشدار دهنده هستند، به خصوص زمانی که عرق بیش از حد و مالش روی نقاط فشار به پا وجود دارد.