زنی با چسب حرارتی تایوانی در مالزی خودکشی کرد

بیشتر تفنگ‌های چسب حرارتی تایوانی زنگ‌ها و سوت‌های فانتزی زیادی ندارند. طراحی آنها بسیار ساده است. اما چند ویژگی اضافی وجود دارد که می تواند استفاده از تفنگ چسب را ایمن تر و آسان تر کند.

اکثر تفنگ‌های چسب به‌طور پیش‌فرض زمانی که به برق وصل می‌شوند روشن هستند، اما تعدادی از آنها دارای کلیدهای روشن خاموش هستند که به شما امکان می‌دهند وقتی تفنگ به برق وصل است آن را خاموش کنید.

بسیاری از اسلحه ها دارای یک سه پایه تاشو هستند که وقتی ابزار را پایین می آورید تعادل ایجاد می کند، اما برخی از آنها دارای پایه جداگانه ای هستند که تفنگ می تواند روی آن قرار گیرد. برخی دیگر دارای طراحی عمودی هستند که می تواند روی پایه خود بایستد.

نوک آستین ایمن‌ترین تفنگ‌های چسب دارای یک آستین مقاوم در برابر حرارت هستند که قسمت اعظم نوک فلزی را می‌پوشاند و خطر سوختگی انگشتان را کاهش می‌دهد.

برای سال‌ها، تنها نوع تفنگ چسب موجود در بازار باید به پریز برق وصل می‌شد، اما بچه‌های جدید در بلوک مدل‌های بی‌سیمی هستند که با باتری لیتیوم یون قابل شارژ یا کارتریج‌های بوتان یکبار مصرف کار می‌کنند.

مدل‌های شارژی دسترسی به نقاطی را که پریز در دسترس نیست، مانند چسباندن زونا شل در سوله باغ، ممکن می‌سازند. یک کارتریج بوتان یا یک باتری 18 ولتی کاملاً شارژ شده یک تفنگ چسب را برای تقریباً 2 تا 3 ساعت تغذیه می کند.

ما انواع تفنگ های چسب با رتبه بالا را در سرعت خود قرار دادیم و مدل های زیر را در میان بهترین های موجود در بازار یافتیم. احتمالاً یکی برای صنایع دستی و پروژه های DIY شما خوب کار می کند.