زنی با کیف چرم مصنوعی مردانه خود ازدواج کرد

مفهوم اصلی این است که شما کیف چرم مصنوعی مردانه را می فروشید که مالک آن نیستید، این بدان معنی است که شما می توانید یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید، برچسب های خود را جاسازی کنید، کیف های چرمی را با برچسب خود به مشتریان بفروشید و سفارشات را به تامین کنندگان خود ارسال کنید.

در عوض، آنها از طرف شرکت شما کیف های چرمی را برای مشتریان شما ارسال می کنند، این روش مانند هر روش دیگری مزایا و معایب خود را دارد که ما به چند مورد از آنها اشاره می کنیم: صرفه جویی در زمان و هزینه: زمانی که نیازی به سر و کار داشتن با ویترین های سنتی ندارید، راه اندازی کسب و کار بسیار آسان تر است.

برای نگهداری کالاهای خود نیازی به یافتن انبار، مدیریت و پرداخت آن ندارید، برای بسته بندی و ارسال سفارش خود نیازی به انجام کاری ندارید.

سایت سازگار: حال و هوای کار دارید و در چادر از طبیعت لذت می برید. شما می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و نیازی به حضور در یک فروشگاه ثابت در شهر خود نیست، تا زمانی که تلفن همراه یا لپ تاپ شما اینترنت داشته باشد، کار شما با شماست.

وقتی شخص ثالثی به فرآیند فروش شما اضافه می شود، چه بخواهید چه نخواهید، به طور اجتناب ناپذیری خطاهای زیادی ایجاد می شود. فروش کیف چرمی از تهیه مواد اولیه تا تحویل درب منزل شما روند طولانی دارد.

مسئولیت هر اشتباهی که در تهیه چرم بی کیفیت، آسیب رساندن به محصولات هنگام حمل و نقل و غیره انجام شود، بر عهده شماست. اگر تمام این مراحل را مدیریت نکنید، شهرت شما را از بین می برد.

در نهایت، بسیار ضروری است که بدانید برای یافتن سازنده‌ای که تمام نیازها و استثناهای شما را برآورده می‌کند، توجه عمیق و واقع بینانه ای داشته باشید.