زنی به همسرش پارچه مبلی لمسه برای روز مرد کادو داد

شما نام پارچه مبلی لمسه پرفورمنس را شنیده اید، اما آنها دقیقا چه هستند و چرا باید از آنها استفاده کنید؟ این مقاله تمام نکات و نکات این محصولات را توضیح می دهد.

از جمله نحوه ساخت آنها، فواید آنها و مواردی که هنگام خرید پارچه پرفورمنس باید به آن توجه کنید.پارچه های پرفورمنس به گونه ای طراحی شده اند که بادوام، مقاوم در برابر لک و تمیز کردن آسان باشند.

آنها از ترکیبی از الیاف مصنوعی و الیاف طبیعی ساخته شده‌اند که به پارچه اجازه می‌دهد در هنگام مواجهه با مواد شیمیایی خشن یا ریختن آن به خوبی خود را حفظ کند. پارچه های پرفورمنس را می توان برای لباس، مبلمان و سایر وسایل خانه استفاده کرد.

پارچه های پرفورمنس معمولاً ترکیبی از مواد مصنوعی و الیاف طبیعی هستند. الیاف مصنوعی مانند نایلون، پلی استر و اسپندکس بسیار بادوام تر از الیاف طبیعی مانند پنبه یا پشم هستند.

هر تولید کننده از درصدهای متفاوتی از هر ماده برای ایجاد پارچه های عملکردی منحصر به فرد خود استفاده می کند، اما در اینجا برخی از مواد متداول وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

پارچه پرفورمنس اغلب در کاربردهای اثاثه یا لوازم داخلی و تمیز کردن پنجره استفاده می شود، اما در مورد نحوه استفاده از آن، آسمان واقعاً محدود است.

پارچه های پرفورمنس معمولا در اثاثه یا لوازم داخلی، پنجره ها و حتی فرش استفاده می شوند. اما هیچ محدودیتی برای نحوه استفاده از آنها وجود ندارد.

پارچه های پرفورمنس را می توان به تنهایی یا به عنوان یک قطعه برجسته تقریباً در هر اتاق از خانه شما استفاده کرد. در اینجا چند نمونه از کاربردهای دیگر برای پارچه های پرفورمنس آورده شده است:

در حمام یا اتاق لباسشویی: از پارچه پرفورمنس استفاده کنید تا رنگ و بافتی به دیوارهایتان ببخشد. اگر بچه های کوچکی دارید که دوست دارند کثیف شوند، این یک ایده عالی است!

روی تخت خود: اتاق خواب خود را با پارچه های پرفورمنس روی بالش، پرده یا حتی سطل های ذخیره سازی زیر تخت تغییر دهید! این ایده های DIY را بررسی کنید تا به شما در شروع (و الهام گرفتن) کمک کند!

در سقف: اگر به الگوهای پررنگ علاقه دارید، به جای کاغذ دیواری از پارچه پرفورمنس روی سقف استفاده کنید زیرا نیازی به کار آماده سازی ندارد