ساعت omega swatch برای خانم ها در روسیه ممنوع شد

دنیای ساعت omega swatch سازی از نظر زیست محیطی مسئولیت پذیرتر، با استفاده از مواد بازیافتی یا زیستی… نگرانی های بسیاری از مشتریان، همانطور که در مطالعه سپتامبر 2022 توسط شرکت مشاوره Deloitte برای متخصصان صنعت نشان داده شده است.

41٪ از مصرف کنندگان مورد بررسی، تفکر اخلاقی در مورد مواد را به عنوان مهمترین جنبه پایداری است و 27 درصد خواهان بسته بندی بازیافتی یا قابل بازیافت هستند.

واقعیتی که استارت‌آپ‌ها به خوبی آن را ادغام کرده‌اند، اما صنعت ساعت‌های تاریخی برای آن وقت می‌گیرد: آیا یک ساعت لوکس، یک شیء انتقال، به خودی خود پایدار نیست؟

برای پاسخ به این سؤالات با وجود همه چیز، مارک های قانونی ترجیح می دهند ابتکارات خود را با هدف حفاظت از سیاره برجسته کنند: Omega در حال تلاش برای حفظ سواحل اندونزی با بنیاد GoodPlanet است.

Rolex با سازمان Mission Blue همکاری می کند تا به نفع حفاظت دریایی عمل کند. .. تعداد انگشت شماری از برندهای “میراث” اخیراً بر توسعه مواد خلاقانه و مسئولانه تمرکز کرده اند. باید با زمان زندگی کرد.

Longines نسخه‌ای از ساعت Elegant خود را در ماه می عرضه کرد که مجهز به یک دستبند ساخته شده از سیب و ذرت بازیافتی است.

باقی مانده، و فرقه Tank de Cartier از سال 2021 با صفحه فتوولتائیک با انرژی خورشیدی، بدون نیاز به تعویض باتری و یک دستبند ساخته شده از 40٪ مواد گیاهی، تولید شده از ضایعات سیب وجود دارد.

و زمانی که آنها از زباله های سیب نیستند. دنیای گیاهان، منابع جدید مورد استفاده از تکنیک های بازیافت به دست می آیند. Breitling و Ulysse Nardin برای بند ساعت، نایلونی ساخته شده از تورهای ماهیگیری که از اقیانوس ها به دست می آید.

Econyl را مورد توجه قرار داده اند. نیکلاس فرویدیگر می‌گوید: «هنوز باید آموزش‌های زیادی با مشتریانی انجام شود که هنوز به سختی می‌توانند به خودشان بگویند که یک ماده بازیافتی به اندازه مواد جدید کیفیت خوبی خواهد داشت».