شیشه پاک کن خودرو در دمای مختلف تقعییر رنگ می دهند

تمیز کردن شیشه یک کار خانه داری آسان است که می توان از آن صرف نظر کرد، یعنی تا زمانی که تمام چیزی که می بینید رگه هایی از کثیف، جزایر گرد و غبار و اثر انگشت کثیف باشد.

اگرچه برخی ممکن است ترجیح دهند شیشه پاک کن خودرو خود را بسازند، بسیاری از مردم به راحتی آن را برای استفاده آماده می‌خرند. فرمول ها، مواد تشکیل دهنده و کاربردهای زیادی وجود دارد که می تواند انتخاب محلول را دشوارتر از آنچه انتظار دارید، کند.

اجازه ندهید همه چیز تا این حد پیش برود. پاک کردن مرتب پنجره‌ها، آینه‌ها و سایر سطوح شیشه‌ای به خانه شما ظاهری براق و مراقبت می‌دهد.

ما تعدادی از بهترین شیشه پاک کن های موجود در بازار را آزمایش کردیم. از راهنمای زیر برای پیمایش گزینه‌ها و انتخاب بهترین شیشه‌شوی برای خود استفاده کنید شیشه‌شوی ممکن است پیچیده‌ترین محصول به نظر نرسد.

اما در نظر گرفتن چند نکته در هنگام خرید کمک می‌کند. در اشکال مختلف با مواد مختلف شیمیایی و طبیعی موجود است، انتخاب پاک کننده های شیشه مناسب بیشتر شامل انتخاب محصولی موثر و آسان برای استفاده است.

شیشه پاک کن مایع آشناترین و راحت ترین نوع شیشه پاک کن برای استفاده روزمره در خانه است. اکثر پاک کننده های شیشه مایع در بطری های اسپری عرضه می شوند.

اگرچه تعدادی از آنها در قوطی های آئروسل بسته بندی می شوند. برخی از آنها برای تمیز کردن پنجره های فضای باز به شلنگ باغچه متصل می شوند.

برای جلوگیری از ریختن مایع پاک‌کننده روی سطوح شیشه‌ای عمودی و چکه‌کردن آن بر روی مبلمان یا کف زیر آن، بهتر است این پاک‌کننده‌ها را روی یک پارچه تمیزکننده، ترجیحاً میکروفیبر، که پرز روی شیشه باقی نمی‌گذارد غبارآلود کنید.