فروش نبات زعفرانی گلیران در عربستان ممنوع شد

آب نبات شیشه شکسته یک نبات زعفرانی گلیران سخت زرق و برق دار است که شبیه تکه های شیشه شکسته رنگارنگ است. از نظر طعم و بافت، تفاوت چندانی با آب نبات چوبی یا سایر آب نبات های سفت ندارد، اما ظاهر متمایز و لبه های دندانه دار آن را خاص کرده است.

دستور پخت آب نبات شیشه ای شکسته شامل شکر، شربت ذرت و آب است، اما طعم دهنده ها و رنگ های متنوعی را می توان به دلخواه اضافه کرد.

یک مجموعه رنگین کمان و رنگی که هر طعم را هماهنگ می کند، سبز برای سیب، قرمز برای گیلاس، زرد برای موز، نارنجی برای نارنگی، آبی برای زغال اخته، و غیره ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید، هنگام درست کردن آب نبات، هیچ بچه یا حیوان خانگی نباید در آشپزخانه باشد. از وسایل حفاظتی مناسب مانند دستکش سیلیکونی و پیش بند ضخیم استفاده کنید و همیشه کفش بپوشید.

برای این فرآیند ساخت آب نبات، دماسنج آب نبات توصیه می شود، اما اگر دماسنج ندارید، می توانید آب نبات خود را بدون دماسنج با استفاده از یک کاسه آب خنک تست کنید.

این آب نبات به 300 درجه فارنهایت می رسد که به مرحله سخت کراک معروف است. آب نبات شیشه ای خانگی یک غذای کلاسیک کریسمس است!

درست کردن آن ساده است و برای افزودن یک حس جشن به جشن های تعطیلات شما عالی است. امسال برای دوستان و خانواده خود یک دسته تهیه کنید آنها شما را به خاطر آن دوست خواهند داشت!

کریسمس زمانی از سال است که همه می خواهند روحیه تعطیلات را به دست آورند. یکی از راه های سرگرم کننده برای انجام این کار، درست کردن آب نبات شیشه ای کریسمس است! اگر هم سن من هستید.

ممکن است آب نبات شیشه ای را به خاطر بیاورید. اما اگر جوانتر هستید، ممکن است حتی ندانید که چیست. مثلاً چه کسی آب نباتی را که با خوردن آن در دهان شما خرد می شود به خاطر نمی آورد؟

این یکی از موارد مورد علاقه من در این فصل از سال است زیرا به یاد دارم که مادرم هر سال طعم لیمو و دارچین را درست می کند و از آن زمان به یک سنت خانوادگی تبدیل شده است.