مایع دستشویی غلیظ موجب مرگ تیلور سویفت شد

صابون فوم یا مایع دستشویی غلیظ دست توسط ارائه دهندگان خدمات تسهیلات به عنوان برنده جایزه انتخاب صنعت نوآوری در نمایشگاه ISSA شمال امریکا 2022 در شیکاگو معرفی شد.

فرمول نوآورانه یک نام تجاری به مدیران تسهیلات، تیم‌های آنها و تصمیم‌گیرندگان کمک می‌کند تا سه نیاز حیاتی کسب‌وکار را برآورده کنند: بهداشت، کارایی و پایداری.

تورک، رهبر جهانی بهداشت محیط کار، با نوآوری های پیشرو در بازار و راهنمایی های متخصص، به مشتریان کمک می کند تا کسب و کار خود را با مدیریت بهداشت پایدار ارتقا دهند.

در کنار سایر محصولات و خدمات، صابون فوم شستشوی دست نشان دهنده تعهد به درک نیازهای مشتریان و ارائه بهترین راه حل ها در کلاس است.

مجموعه علاوه بر یک پیشنهاد کامل بهداشتی تسهیلات شامل محصولات و خدمات برنده جوایز، شامل راه حل های بهداشتی بسیار موثر و پایدار است.

مجموعه متمرکز بر مشتری، انواع نیازهای بهداشت دست را در انواع مختلف محیط ها با فرمول هایی مانند: صابون مایع شستشوی دست با کنترل بوی، صابون فوم فوق العاده ملایم، صابون مایع نرم لوکس و صابون فوم آنتی باکتریال برآورده می کند.

علاوه بر صابون‌ها، پیشنهاد بهداشت دستهمچنین شامل ضدعفونی‌کننده‌ها و همچنین دستگاه‌های توزیع‌کننده دستی و خودکار با مواد پرکننده‌ای است که با دقت انتخاب شده‌اند.

ما مفتخریم به اشتراک بگذاریم که صابون فوم شستشوی دست این جایزه را در نمایشگاه ISSA آمریکای شمالی 2022 به دست آورد. دان لوئیس، رئیس بهداشت حرفه ای در گفت “پایداری عمیقاً در فرآیند نوآوری ما ادغام شده است.

ما همیشه به دنبال راه های جدیدی برای ارائه مزایای بهداشتی، کارایی و پایداری بیشتر به مشتریان خود هستیم. صابون فوم شستشوی دستی Tork Clarity که در صنعت به رسمیت شناخته شده است.

تنها یک نمونه از نمونه های بسیاری است که نشان می دهد چگونه با مشتریان خود برای بهبود عملکرد تجاری آنها کار می کنیم و در عین حال اثرات زیست محیطی آنها را به حداقل می رسانیم.