مبل های با شکل های متنوع و رایج سبک

مبل های سنتی در همه شکل ها و اندازه ها وجود دارند پارچه کرپ مازراتی با این حال رایج ترین سبک ها، که اغلب به آنها “لاوسون” یا “هاوارد” گفته می شود، دارای بازوهای گرد هستند که پایین تر از پشت هستند و کوتاه می شوند و کاملاً به جلو نمی رسند.

پاها متمایل به چرخش، پاهای چوبی و گاهی اوقات روی چرخ می شوند این مبل‌های سبک روستایی که گاهی اوقات «بریج‌واتر» نامیده می‌شوند، دارای بالکن‌هایی برای پوشاندن پاها، دسته‌های پایین دست و بالشتک‌های قابل جابجایی صندلی و پشت هستند.

مبل ها از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند که ظاهر و احساس کلی قطعه را تعیین می کنند با سبک های مختلف بازوها، پاها، کوسن های پایه و پشتی آشنا شوید و متوجه خواهید شد که چه عناصری را در مبل دوست دارید.

هنگامی که به شکل مبل نگاه می کنید، از پشت شروع کنید و  پارچه لحاف تشک عروس جدید بین پشتی ثابت، پراکنده یا بالشتکی یکی را انتخاب کنید مبل پشتی ثابت قاب پشتی مبل به جای استفاده از کوسن های شل یا ثابت فنری و روکش شده است.

خطوط هوشمند، تمیز و رسمی تر را با نگهداری آسان ارائه می دهد.

تمایل به ارائه صندلی کمی محکم تر دارد مبل پشتی پراکنده قاب پشتی پارچه مازراتی مبل با بالشتک های شل پنهان شده است تا استایل غیررسمی تری بدهد. بالشتک های پراکنده معمولا حاوی الیاف پلی استر یا پرکننده های مجلل هستند.

مبل پشتی کوسنی مبل معمولی پشت کوسنی است دو یا سه کوسن جعبه‌دار با اندازه مساوی در پشت قرار می‌گیرند طراحی بازو می تواند مبل یا صندلی را کلاسیک یا معاصر تشخیص دهد.

بازوهای پایین نشانگر سبک سنتی تری هستند، در حالی که بازوهای بلندتر و معمولاً باریک تر اغلب روی مبل های مدرن و امروزی دیده می شوند.

برخی از افراد از دراز کشیدن و تکیه دادن به بازوی صاف و صاف لذت می برند پارچه مبلی در حالی که برخی دیگر حمایت از چیزی بلندتر را ترجیح می دهند.

به این فکر کنید که چگونه روی مبل خود استراحت می کنید و همچنین ظاهر آن را دوست دارید از اسکرول تا مربع، در اینجا چهار شکل از محبوب ترین بازوهای مبل وجود دارد.

  • منابع:
    1. Sofa buying guide: how to buy the best sofa
  • تبلیغات: 
  1. کشف سنگین ترین موجود زنده دنیا در جار پلاستیکی!
  2. نخود سبز یکی از عمده ترین حبوبات خوراکی در جهان است
  3. انجیر بومی جنوب غربی آسیا است و توسط انسان به مکان های دیگر پخش شده است
  4. خرید و فروش آب بند مکانیکی با نازلترین قیمت