مردی با دفتر 100 برگ ساده دولتی بزرگترین ماکت کاغذی دنیا را ساخت

مزیت اصلی لپ‌تاپ‌های نوت‌بوک و دفتر 100 برگ ساده دولتی بهبود فرآیند یادداشت‌برداری دانش‌آموزان است. در تمام محیط های کلاس درس، یادداشت برداری یک فعالیت حیاتی است که دانش آموزان باید در آن شرکت کنند.

از طریق یادداشت برداری، دانش آموزان می توانند اطلاعات ارائه شده توسط معلم را برای مراجعات بعدی ثبت کنند. توانایی یادداشت برداری خوب و استفاده از آنها برای اهداف تجدید نظر مستقیماً با عملکرد تحصیلی دانش آموز مرتبط است.

لپ‌تاپ‌های نوت‌بوک مؤثرترین راه را برای دانش‌آموز فراهم می‌کنند تا نه تنها یادداشت برداری کند، بلکه این یادداشت‌ها را به کارآمدترین شکل سازماندهی کند.

پیشرفت‌های فناوری بدین معناست که دانش‌آموزان می‌توانند از لپ‌تاپ‌های نوت‌بوک برای فعالیت‌های اساسی مانند یادداشت برداری با آموزش کم استفاده کنند.

برخلاف گذشته که لپ‌تاپ‌های نوت‌بوک برای دانش‌آموزان بسیار پیچیده و ناپایدار بودند، لپ‌تاپ‌های نوت‌بوک مدرن بسیار قابل حمل و بصری هستند.

این امر باعث پذیرش گسترده لپ تاپ در مدارس شده است. وقتی دانش‌آموزان از لپ‌تاپ استفاده می‌کنند، دیگر مجبور نیستند نوت‌بوک‌های کاغذی حجیم را به کلاس‌های مختلف خود حمل کنند.

جینگ و ژائو بیان می‌کنند که با استفاده از برنامه‌های کاربردی مانند مایکروسافت ورد و نوت‌پد، دانش‌آموزان می‌توانند از قابلیت‌های این برنامه‌ها برای سازماندهی و بررسی گرامر کار خود استفاده کنند.

مطالعه‌ای توسط جینگ و ژائو نشان داد که 80 درصد از دانش‌آموزان سطوح بالاتری از سازمان را به دلیل استفاده از لپ‌تاپ برای یادداشت‌برداری گزارش کردند.

با توجه به سازماندهی ذاتی و قابلیت های املای برنامه های کامپیوتری، دانش آموزان مجبور به سازماندهی بهتر و حفظ یادداشت ها با خطاهای کمتر هستند.

لپ‌تاپ‌ها همچنین کمک بزرگی به دانش‌آموزانی می‌کنند که دست خط ضعیفی دارند. با تایپ فونت‌های استاندارد، دانش‌آموزان می‌توانند یادداشت‌های منظمی را حفظ کنند که در آینده به راحتی بخوانند.

تحقیقات ژنگ، وارشاور و فارکاس نشان می دهد که لپ تاپ های نوت بوک به دانش آموزان کمک می کنند تا سازماندهی بیشتری داشته باشند.

تحقیقات این نویسندگان نشان می‌دهد که وقتی دانش‌آموزان از لپ‌تاپ استفاده می‌کردند، بیشتر می‌نوشتند و می‌توانستند مطالب نوشتاری خود را بیشتر اصلاح و ویرایش کنند.