مردی با فروش عناب پلو به انگلیس مهاجرت کرد

میوه عناب پلو سرشار از کلسیم، پتاسیم، ساپونین‌ها، فلاونوئیدها، اسید بتولینیک و ویتامین‌های A و C است. خط دفاعی از دردهای کوچک تا بیماری‌های مزمن را فراهم می‌کند.

عصاره عناب سرشار از فنولیک است که فعالیت آنتی اکسیدانی آن را افزایش می دهد. این بدان معناست که آنزیم های آنتی اکسیدانی موجود در عناب با سرعت بیشتری برای خلاص شدن از شر رادیکال های آزاد و کاهش خطر سرطان کار می کنند.

مطالعات آزمایشگاهی زیادی وجود دارد که توانایی عصاره عناب را در جلوگیری از گسترش سلول های سرطانی ثابت کرده است.

یک مطالعه انجام شده در دانشگاه کالابریا نشان داد که می تواند به طور موثری گسترش سلول های سرطانی بدخیم پستان را کاهش دهد و حتی آن ها را از بین ببرد.

عناب در طب سنتی چینی برای بهبود خواب و درمان بی خوابی استفاده شده است. میوه حاوی ساپونین هایی است که خاصیت آرام بخشی و خواب آور دارند. مطالعات موش نشان می دهد که این ترکیبات به القای خواب کمک می کنند.

نوشیدن یک فنجان چای عناب گرم درست قبل از رفتن به رختخواب می‌تواند خوابی آرام داشته باشد و به درمان بی‌خوابی کمک کند. عناب سرشار از پتاسیم است و سدیم کمی دارد. پتاسیم رگ های خونی شما را شل می کند و به تنظیم سطح فشار خون کمک می کند.

این میوه همچنین به عنوان یک عامل ضد آتروژن عمل می کند. از رسوب چربی و گرفتگی عروق شما جلوگیری می کند همچنین مشخص شد که عناب به کاهش میزان چربی در خون نوجوانان چاق کمک می کند.

می تواند خطر بیماری قلبی را در نوجوانان کاهش دهد مصرف حداقل 40 میلی گرم عناب در روز ممکن است سلامت دستگاه گوارش را ارتقا دهد. می تواند محیط کلی ناحیه گوارشی شما را بهبود بخشد.