مردی با پارچه مبلی نخی کوسه را شکار می کند

پلی استر می تواند بدون پرداخت پول نقد به شما احساس بسیار گران قیمت و ممتازی بدهد. این نرم، راحت است و اتفاقاً تا آنجا که انواع مواد مبل وجود دارد، بسیار همه کاره است.

همچنین پارچه مبلی نخی برای خانه‌هایی که بچه‌ها و حیوانات خانگی دارند عالی است، زیرا این پارچه اثاثه یا لوازم داخلی به راحتی آسیب نمی‌بیند.

تمیز کردن و از بین بردن لکه ها ساده است. پلی استر به سرعت خشک می شود، بنابراین می توانید آنها را اغلب بشویید. علاوه بر این، پارچه هوادار است اما بو را جمع نمی کند. حتی اگر بچه ها روی این پارچه رنگ یا رنگ کنند، رنگ و بو به راحتی از بین می رود.

با این حال، پلی استر فوق العاده قابل اشتعال است و نباید در نزدیکی خطر آتش سوزی قرار گیرد. این می تواند به این معنی باشد که از آنجایی که ما در مورد انواع پارچه روکشی صحبت می کنیم.

شمع سوزاندن روی میز کناری نزدیک مبل شما نیست. به زبان ساده، ابریشم مصنوعی پارچه ای است که در عین نیمه مصنوعی بودن، روی پوست احساس فوق العاده ای دارد.

اگر از آن مراقبت کنید، ممکن است مدت زیادی دوام بیاورد و جایگزین خوبی برای پنبه باشد. از آنجایی که پارچه نیاز به مراقبت دارد، بهتر است برای خانه هایی که بچه یا حیوانات خانگی ندارند مناسب باشد.

می توانید آن را رنگ کنید و روی آن چاپ کنید و به خوبی می پوشد. با این حال، باید اغلب آن را گردگیری کنید. از آنجایی که پارچه ضد آب نیست.

شستن آن ممکن است باعث شود فرم خود را از دست بدهد، که اگر هنگام استفاده از آن به عنوان انواع پارچه مبل، آن را تمیز کنید، باید به آن توجه کنید.

در نتیجه، در صورت نیاز باید هر سال یک یا دو بار آن را بشویید و جاروبرقی بکشید. این پارچه همچنین در برابر آلودگی به کپک و پروانه مقاوم است. از آنجا که نمی توان آن را به طور منظم تمیز کرد، این یک عملکرد مفید است.

تنها اشکال این است که پارچه به سرعت چروک می‌شود، بنابراین اتو بخار ممکن است مفید باشد. برای جلوگیری از آسیب رساندن به پارچه، از آن در تنظیمات پایین تر استفاده کنید.