مصرف بطری پلاستیکی برای رعایت بهداشت

آخرین دلیلی که نباید از آب بطری استفاده شود این است که بطری پلاستیکی استوانه  و آب ممکن است آلوده باشند. به عنوان مثال، میکروپلاستیک ها قطعات کوچک پلاستیکی هستند که در آب بطری یافت می شوند.

این میکروپلاستیک ها کمتر از 5 میلی متر طول دارند. در سال 2018، سازمان جهانی بهداشت یک بررسی بهداشتی را راه اندازی کرد که در آن میکروپلاستیک در 93 درصد از برندهای معروف آب بطری پلاستیکی رنگی یافت شد.

علاوه بر این، این نشان داد که چگونه آنها بسیاری از حقایق پنهان در پشت آب بطری هستند.

علاوه بر این، در چند سال اخیر، شرکت‌های آب بطری بیشتری برای E.coli و سایر مسائل فراخوان شده‌اند. مائه وو، وکیل ارشد برنامه بهداشتی در NRDC اظهار داشت: «نکته کلی این بود که مردم نباید تصور کنند که آب بطری‌شده نسبت به آب معمولی شیر سالم‌تر، تمیزتر یا خالص‌تر است».

این نشان می‌دهد که چگونه تبلیغ‌کنندگان می‌توانند مصرف‌کنندگان را به داشتن آن آب چشمه خالص و طبیعی ترغیب کنند، در حالی که واقعاً عیب‌های زیادی در مصرف آب بطری پلاستیکی زباله وجود دارد.

در نتیجه، آب بطری دارای ایرادات زیادی است. برخی از این موارد می تواند شامل این باشد که آنها محیط زیست را خراب می کنند، حیوانات را می کشند، و در واقع می توانند آلوده شوند، و همیشه طبیعی نیست.

بنابراین دفعه بعد که باید بین بردن آن از شیر آب یا گرفتن بطری پلاستیکی پت یکی را انتخاب کنید، این عوامل جدید را که با استفاده از بطری آب همراه است در نظر بگیرید.

  • منابع:
    1. Essay Service Examples Environment Water
  • تبلیغات: 
      1. لباس مناسب متناسب با فصل برای کودکان
      1. وزن بدن یک ساعت قبل از ورزش
      2. روش هایی برای استخراج انرژی از آب
      3. هزار راه برای شاد بودن وجود دارد