معرفی کاربرد و طرح مبل راحتی در قرن نوزدهم

قرن نوزدهم در ساخت کاناپه و نیمکت قابل توجه بود و کاربردها و طرح های کلاسیک مبل راحتی ایتالیایی را معرفی کرد.

به خوبی مستند شده بود که یونانیان باستان و فیلسوفان رومی روی یک تخت یا مبل می‌خوابیدند و در مورد مسائل مهم دنیوی صحبت می‌کردند.

مبل ناگهان به عنوان یک تکه مبلمان مورد استفاده افراد روشنفکر در نظر گرفته شد و بنابراین در قالبی مقرون به صرفه در میان توده هایی که مایل به تقلید از فیلسوفان قدیم بودند محبوب شد.

مبل‌ها در این دوره و تا قرن نوزدهم اغلب به‌عنوان صندلی‌های راحتی برای خانم‌ها در نظر گرفته می‌شدند، با این حال، صاحبان مرد ثروتمندتر کسب‌وکار نیز در صورت نیاز، مانند بعد از یک روز کار، روی مبل دراز می‌کشیدند.

با گذشت زمان در قرن نوزدهم و با ظهور انقلاب صنعتی در انگلستان، با معرفی تکنیک های مدرن تر، پیشرفت های عمده ای در تمام زمینه های اثاثه یا لوازم داخلی رخ داد. گوشواره طلا سفید در سال 1850 فنرهای مارپیچ اختراع شد و به عنوان جایگزینی برای پر کردن موی اسب مورد استفاده قرار گرفت.

در ایالات متحده آمریکا، اندکی پس از ترور پرزیدنت آبراهام لینکلن در 14 آوریل 1865، همسرش، مری، بی شک که مایل بود زندگی تازه ای را آغاز کند و خود را از خاطرات مرگ همسرش خلاص کند، یک سوئیت سالنی گران قیمت برای خانه جدید او در این سوئیت یک مبل راحتی بزرگ وجود داشت که گمان می رود توسط J. & J.W ساخته شده باشد.

شاید بزرگ‌ترین اختراع در ساخت اثاثه یا لوازم داخلی در واقع در سال 1790 توسط یک مرد انگلیسی توماس سنت ایجاد شد که اولین چرخ خیاطی را طراحی و ساخت.

مبل

این طرح در کشورهای سراسر جهان در دهه‌های بعد تا شکل کنونی آن تغییر کرد مانکن لباس و ماشین‌های جونز و سینگر محبوب‌ترین آنها بودند.

چرخ خیاطی سینگر هنوز در حال خرید و فروش هستند، در حالی که جونز توسط سازمان برادر مستقر در چین در سال 1968 خریداری شد.

چرخ خیاطی به این معنی بود که پارچه های روکش را می توان قبل از نصب روی چارچوب مبل از قبل برش داده و دوخت.

یکی از اختراعاتی که در قرن نوزدهم انجام شد اختراع صندلی گهواره ای بود. لباس ورزشی زنانه دیجی کالا این تکه مبلمان به مادر اجازه می‌دهد تا چند کار را انجام دهد، در حالی که کودکش را با تکان‌های مداوم ایمن و آرام نگه می‌دارد.

میز صندلی دارای دروازه ای بود که سبد کودک را با خیال راحت نگه می داشت و به مادر اجازه می داد کارهایی مانند تهیه غذا، بافتنی یا شاید خواندن را انجام دهد. محبوبیت این آیتم زیاد نبود، اما برای آن دسته از مادرانی که آن را ابزاری مفید و مفید می‌دانستند، مفید بود.

  • منابع:
    1. The History of the Sofa
  • تبلیغات: 
      1. پیدا شدن کامپوزیتی از جنس طلا در چین
      2. آیا می دانستید دیوار چین درحال فروپاشی است
      1. در قرن 18 با خورد گوشت گوسفندی مبتلا به بیماری خطرناک می شدند
      1. با مصرف خرما از سکته مغزی پیشگیری کنید