مفید بودن قهوه برای مغز

قهوه برای شما خوب است
مردی از یک سوپرمارکت در منطقه لاس مرسدس در کاراکاس قهوه می خرد. شومیز یقه کراواتی از جمله بهترین نوع شومیز می باشد که طرفداران بسیاری دارد.

قهوه را می توان غذای مغز دانست
قبلاً درباره اینکه قهوه چقدر می تواند برای شما مضر باشد، شنیده اید، اما قسمت های خوب آن چطور؟ تحقیقات نشان می دهد قهوه برای لاغری شکم و پهلو که مقدار زیادی آنتی اکسیدان دارد مفید است.

آنتی اکسیدان ها مهم هستند زیرا از سلول های شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند و ممکن است از رگ های خونی مغز در برابر انسداد محافظت کنند – خطر ابتلا به سکته مغزی را کاهش می دهند.

قهوه همچنین ممکن است خطر ابتلا به چندین نوع سرطان را کاهش دهد.

به طور کلی، کافئین سطح سروتونین را افزایش می دهد، که به تحریک مغز و تمرکز بیشتر شما کمک می کند. این برای دانش‌آموزانی مفید خواهد بود که از طریق یک شب تجدید نظر به کار می‌آیند.

قهوه ممکن است از بیماری های تهدید کننده زندگی جلوگیری کند.
دکتر سیموس ویلتون، متخصص قلب در پزشکی جان هاپکینز می گوید: «مصرف قهوه در حد اعتدال با کاهش خطر نارسایی قلبی، دیابت نوع دوم و بیماری عروق کرونر قلب مرتبط است. اسکاج قلاب بافی را می توان از مراکز معتبر خریداری نمود.

به گفته وی، باید مصرف آنها را به دو یا سه فنجان در روز محدود کرد. Yahoo!Finance گزارش داد که Whelton توصیه می‌کند از شیرین‌کننده‌ها، خامه‌ها، شربت‌ها و سایر افزودنی‌هایی که می‌توانند سطح قند را افزایش داده و کالری اضافه کنند، خودداری کنید.

قهوه

 

اندازه نیز مهم است – اگر می خواهید از مزایای نوشیدن قهوه بهره مند شوید، سهم مناسب را در هر وعده انتخاب کنید و بر تعداد فنجان هایی که در روز می نوشید نظارت کنید.

همانطور که می دانید قیمت دستگاه لیوان کاغذی در مقایسه با دیگر دستگاه ها قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند.

عوارض جانبی نامطلوب مانند اضطراب، بی خوابی، مشکلات گوارشی، تحلیل عضلانی، اعتیاد، فشار خون بالا، ضربان قلب سریع، خستگی، تکرر ادرار و فوریت، تنها زمانی رخ می دهد که شما در دوزهای بالاتر نوشیدنی مصرف کنید.

به خاطر داشته باشید که قهوه برای همه مناسب نیست، بنابراین تصمیم گیری در مورد میزان مصرف کافئین نیز به تحمل خود فرد بستگی دارد.

  • منابع:
    1.   ?Students, is coffee good for you
  • تبلیغات: 
    1. کاربرد صندل در مدارس
    2. شامپو یکی از راه های تمیز کردند مو سر است
    3. کابل دارای رشته های پروژه سازگاری است
    4. زعفران یکی از بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی است