میگو حاوی گسترده ای از ویتامین ها

پایال کارنیک یک مربی زندگی سلامت و تغذیه است. او فارغ التحصیل بیوتکنولوژی از دانشگاه بمبئی با علاقه شدید به نوشتن و کنجکاوی طبیعی برای علم است.

میگو نوعی غذای دریایی است که سرشار از مواد مغذی و گزینه ای کم کالری است. این غذای کم کربوهیدرات حاوی طیف گسترده ای از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین ها و اسیدهای چرب امگا 3 است.

فواید میگو خشک شور بسیار زیاد است و از کمک به کاهش وزن و کاهش خطر بیماری قلبی تا کند کردن پیری زودرس متغیر است. همچنین سرشار از ید است، که یک ماده معدنی است که در بسیاری از غذاهای دیگر به سختی یافت می شود.

همچنین، میگو ببری بوشهر حاوی آنتی اکسیدانی است که می تواند به کاهش التهاب کمک کند و نقش کلیدی در کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری مزمن دارد.

این مقاله به بررسی حقایق تغذیه میگو پفکی خانگی، فواید سلامتی و نحوه گنجاندن آن در رژیم غذایی می‌پردازد. به خواندن ادامه دهید.

میگوها سخت پوستان ده پا هستند (دارای 10 پا) که دارای دو چشم مرکب بزرگ هستند که به آنها منظره ای پانوراما از اقیانوس می دهد.

آستاگزانتین، یک کاروتنوئید با خواص آنتی اکسیدانی قوی، که در میگو سنگی یافت می شود، مسئول ظاهر رنگ صورتی و قرمز آنها است.

برخلاف تصور رایج، میگو با میگو متفاوت است. آنها به گروه های مختلف تعلق دارند. آنها را می توان بر اساس آنها متمایز کرد.

  • منابع:
    1. 7 Amazing Benefits Of Shrimp, Recipes, And Side Effects
  • تبلیغات: 
    1. درمان بی عوارض و بی خطر با آلوئه ورا
    2. دستورالعمل های نگهداری فرش و موکت
    3. قتل خواهر توسط برادرش برای ارثیه پدری
    4. معرفی چند ایده خلاقانه برای تبلیغات

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.