پارچه رومبلی مخمل که موجب میلیاردر شدن ایلان ماسک شد

چرم آنیلین و پارچه رومبلی مخمل که به دلیل اصالتش ارزشمند است، فرآیند رنگرزی آنیلین دانه های طبیعی چرم را نمایان می کند، از جمله ایراداتی مانند جای زخم یا چین و چروک، با این حال چرم آنیلین به راحتی علامت گذاری می کند.

چرم نیمه آنیلین ایده آل برای مبلمان، زیرا زیبایی اصیل چرم آنیلین حفظ می شود، و رنگدانه ای اضافه می شود که به پوست نفوذ می کند و یک پوشش محافظ سبک اضافه می کند و رنگ عمیق و غنی را بدون لطمه زدن به ظاهر چرم کلاسیک به دست می آورد.

چرم اصلاح شده با دانه بالا لایه بیرونی پوست برداشته می شود تا چرم حس طبیعی خود را حفظ کند اما به یک روکش یکنواخت و تصفیه شده دست یابد. چرم اصلاح شده با یک لایه محافظ، مستحکم است و نگهداری آن آسان است.

چرم نوبوک از پوست های دانه بالا تولید می شود و قسمت دانه آن تا زمانی که یک چرت مخملی بسیار کوچک داشته باشد، به عقب باز می شود. Nubuck فوق العاده صاف است، اما نگهداری بالایی دارد و به راحتی علامت گذاری می شود.

چرم پیوندی ساخته شده از لایه‌های ضایعات چرم که آسیاب می‌شود و با یک ماده چسباننده مخلوط می‌شود و سپس با طرح دانه‌های چرمی برجسته می‌شود. این کم دوام ترین گزینه است و توسط KING استفاده نمی شود.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر هستید، راهنمای ما برای زندگی با چرم را بررسی کنید.

اگر بچه یا حیوانات خانگی دارید، یا مبل شما در مکانی پرکاربرد قرار دارد، پارچه های سنگین خانگی یا تجاری را انتخاب کنید تا طول عمر را تضمین کنید. انتخاب پارچه ای با تنوع کامل نیز بهتر از یک رنگ صاف، لکه ها را پنهان می کند.

پیل کردن می تواند یک نگرانی با پارچه باشد. پیلینگ زمانی اتفاق می افتد که الیاف پارچه به هم ساییده می شوند و اصطکاک باعث شل شدن الیاف و گلوله شدن آنها می شود.

توجه به این نکته ضروری است که پرز زدن عیب پارچه نیست بلکه نتیجه مالش پارچه ها به یکدیگر است. به عنوان یک قاعده کلی، هرچه بافت شل تر باشد، ممکن است قرص بیشتری داشته باشد.

برای کمک به کاهش پرز، مواد طبیعی یا منسوجات ساخته شده از الیاف بلندتر مانند پشم، کتان یا ریز جیرهای محکم بافته شده را انتخاب کنید. همچنین ابزارهای مختلفی برای کمک به حذف پرز از مبلمان شما وجود دارد.