پتو نمدی طرح دار در هتل گراند هایت فرانس بسیار مورد استقبال قرار گرفت

پتوی فشرده (یا هر کدام که به عنوان روکش استفاده می کنید) به بیشترین دقت نیاز دارد زیرا در تماس با جوهر باقیمانده، رطوبت حاصل از فرآیند چاپ و اندازه کاغذ است.

پتوهای فشرده و فلانل و پتو نمدی طرح دار هر دو از 100٪ پشم ساخته شده اند، بنابراین دستورالعمل های تمیز کردن آنها مشابه است: می توانید آنها را در آب ولرم بدون مواد شوینده خیس کنید یا می توانید از مواد شوینده مخصوص پشم استفاده کنید.

از استفاده از وان حمام برای این منظور خودداری کنید زیرا باقیمانده‌هایی دارد که نمی‌خواهید به پتو منتقل کنید. پتو را بدون فشار دادن فشار دهید و چندین بار آبکشی کنید تا از نتیجه راضی شوید.

برای خشک کردن پشم، آن را شکل دهید و به دیوار یا سطح سفت مشابهی سنجاق کنید تا در جای خود بماند. این به خشک شدن آن بدون کشیده شدن یا بدشکل شدن کمک می کند. خشک شدن چند روز طول می کشد. وقتی خشک شد، باید پتو را با پیچاندن و مالش نرم کنید.

از طرف دیگر می توانید پتوهای پشمی را در ماشین لباسشویی قرار دهید، اما لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است بقایای روغن بذر کتان و سایر مواد شیمیایی در ماشین شما جمع شود. پتوهای فلانل نیز به دلیل ضخامتشان می توانند بسیار سنگین و سخت شوند.

راه سوم برای تمیز کردن آنها، و این ممکن است شما را از سردرد نجات دهد، این است که پتوهای خود را به خشکشویی بفرستید.

نمد اکونومی برای شست و شوی دستی یا ماشینی طراحی نشده است، تعویض آن ها یا ارسال آن ها به خشکشویی آسان تر است.آیا شما و چاپگر با تجربه هستید؟

آیا در طول تحصیلات خود با دانش مواجه شده اید؟ مایلیم تجربیات شما را در مورد پتوهای مطبوعاتی بشنویم. از چند و چه نوع استفاده می کنید؟ آیا ترتیب مشابهی از لایه ها را دنبال می کنید یا سیستم کاملاً متفاوتی دارید؟

آیا توصیه ای برای چاپگرهایی که شروع به کار می کنند دارید؟ ما دوست داریم از شما بشنویم که تجربیات خود را در مورد پتو در شبکه های اجتماعی ما به اشتراک بگذارید.