پیدا شدن لوله پلی اتیلن ارزان در تابوت مومیایی مربوط به 10 قرن پیش

لوله پلی اتیلن ارزان HDPE باید فشار خاصی را تحمل کند، معمولاً رزین PE با وزن مولکولی زیاد و خواص مکانیکی خوب مانند رزین HDPE را انتخاب کنید. استحکام لوله پلی اتیلن معمولی (PE) 9 برابر.

در تمام پلاستیک های مهندسی، مقاومت در برابر سایش HDPE تاج پلاستیک است. هرچه وزن مولکولی بالاتر باشد، مواد مقاوم در برابر سایش بیشتر است، حتی بیشتر از بسیاری از مواد فلزی پلی اتیلن معمولی این ویژگی را ندارد.

پروژه های بزرگ شهری و مهندسی تمایل به استفاده از لوله های HDPE دارند، زیرا ضخامت دیواره و فشار تحمل آن بیشتر از لوله های پلی اتیلن خواهد بود، به هر حال ضخامت دیوار بزرگتر است.

محصولات پلی اتیلن به دلیل کاربردهای فراوانی که می توانند برآورده کنند برجسته می شوند. با یک نمای کلی واضح از لوله HDPE در مقابل PE، نباید هیچ گونه عدم قطعیتی برای سرمایه گذاری در محصولات مورد نیاز خود داشته باشید.

محصولات موجود برای ساخت و سازهای عمرانی، تامین آب شهری، زهکشی، تامین گاز، لوله های برق و ارتباط، آتش نشانی، آبیاری، دکوراسیون خانه و فرهنگ قفس اقیانوسی عالی هستند.

China LESSO یک رهبر صنعت بسیار مشهور است و متعهد به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتریان بزرگ خود است. تماس بگیرید و ببینید چه چیزی در انتظار شماست.

خواص بی عیب و نقص لوله های HDPE و پلی اتیلن آنها را در بازار متمایز می کند. این لوله ها را می توان برای بسیاری از کاربردها و برای چندین سال استفاده کرد.

با این حال، همیشه باید آنها را از یک سازنده معتبر تهیه کنید و از نصب حرفه ای آنها اطمینان حاصل کنید. با خیال راحت می توانید China Lesso را به خانه خود برای طیف گسترده ای از سیستم های لوله پلی اتیلن برای بسیاری از کاربردها تبدیل کنید.