پیرزنی با کنجد شکری برای خودش دندان مصنوعی ساخت

این آب نبات کنجد شکری خانگی یک خوراکی محبوب است که تهیه آن بسیار آسان است. به طور طبیعی، بدون گلوتن و لبنیات، این آب نبات کنجدی محبوب را می توان ترد یا نرم کرد.

اگرچه خانواده ما از این آب نبات کنجد خانگی در اطراف هانوکا لذت می برند، تصور می شود که منشا این آب نبات کنجد عسلی از دریای مدیترانه است و احتمالاً قدمت آن به یونان باستان بازمی گردد.

آنها در ایتالیا به این آب نبات کنجدی پاستلی می گویند و بسیاری از فرهنگ ها آن را در جشن های تعطیلات خود گنجانده اند. در زبان عبری به آن Sukariyot Soomsoom می گویند و این شیرینی عالی برای سرو هانوکا یا روش هاشانه است.

اگر یک دستور پخت آب نبات با دانه کنجد را امتحان نکرده اید، در انتظار شما هستید. این آب نبات کنجدی را می توان به صورت کرانچ کنجد و کنجد درست کرد یا آن را روی قسمت جویدنی نگه داشت.

این آب نبات همه کاره چیزی است که به راحتی در حدود 15 دقیقه درست می شود، بدون احتساب زمان خنک شدن.

برای کسانی که این آب نبات را در سمت جویدنی نرم‌تر دوست دارند، می‌توانند از کاتر کوکی برای برش دادن این آب نبات به شکل‌هایی استفاده کنند!

این میله های کنجد که در یونانی به نام پاستلی شناخته می شوند، میله های قدرت اصلی هستند. آنها در واقع به دوران باستان باز می گردند.

یونانیان باستان دستور العمل مشابهی داشتند که شامل انواع آجیل و عسل بود. امروزه تقریباً می توانید پاستیلی را در هر جای یونان پیدا کنید.

وقتی بیرون هستم و سریع دنبال چیزی می گردم، در کنار یک پریپترو (کیوسک هایی که همه جا هستند) توقف می کنم و این چیزی است که به دست می آورم.

در اصل عسل و کنجد است. همچنین می توانید انواع دیگری از پاستیلی را پیدا کنید که شامل آجیل های دیگری مانند پسته است.

این کافه ها به طور سنتی در زمان روزه داری مصرف می شوند که محصولات حیوانی ممنوع است. اگر نمی دانید، یونانی ها حدود 180 روز در سال از محصولات حیوانی روزه می گرفتند، بنابراین این چیزهای کوچک دسرهای کوچک خوبی بودند.

حداقل از نظر تغذیه کنجد منبع عالی پروتئین، منبع خوبی از کلسیم و آهن است، حاوی چربی‌های خوب و بیشترین فیتواسترول در میان مغزها و دانه‌ها است.