چمن مصنوعی دست دوم شیراز جان کودکی را از غرق شدن نجات داد

به گفته جودی کوک، طراح منظر سن کلمنته، اگرچه چمن مصنوعی دست دوم شیراز به آب آشامیدنی نیاز دارد و چمن به آب آشامیدنی نیاز ندارد، اما این مقایسه بسیار محدودی است.

سایر عناصر چرخه آب یک مسئله اصلی هستند. گیاهان، حتی علف‌ها، خود آب ایجاد می‌کنند. او توضیح می دهد: «وقتی چمن را زمین می گذارید و یک گیاه زنده را جایگزین می کنید، رطوبت محیط را از بین می برید. “شما در حال حذف آب اتمسفر هستید.

پلاستیک گرما را در طول روز به دام می‌اندازد و آن را در طول شب نگه می‌دارد، به این معنی که آب روان چمن را داغ‌تر از چمن طبیعی می‌کند.

کوک می گوید: «این یک مشکل برای اکوسیستم های آبی است. پرکننده لاستیکی، لایه ذراتی که به چمن مصنوعی جهش فنری آن را می‌دهد، می‌تواند شسته شده و به میکروپلاستیک‌ها در آبراه‌ها کمک کند.

نفوذناپذیری چمن مصنوعی همچنین می تواند از بازگشت باران به خاک برای شارژ مجدد آب های زیرزمینی جلوگیری کند، نگرانی ای که باعث شد لس آنجلس تخفیف های چمن را به نفع گزینه های دیگر لغو کند.

اما سینگ می گوید که فناوری چمن مصنوعی در دهه گذشته بهبود یافته است. بنابراین اگر در حال نصب چمن هستید، حتما به دنبال مارک هایی باشید که ویژگی های خنک کننده و نفوذپذیری آب را ارائه می دهند.