کشف هزاران تن اسباب بازی شاپرک در اعماق دریای آرام

چهار نوع اسباب بازی شاپرک مورد بررسی یک عروسک بچه صورتی و سفید با ست شامپو و پودر است. این عروسک پلاستیکی و نرم است.

بسته بندی آن شامل یک دختر جوان است که عروسک را در دست گرفته و با آن بازی می کند. وودی دومین اسباب بازی است. این مجسمه مردی است که لباس های رنگارنگ بر تن دارد.

اسباب بازی کلاه و چکمه دارد و می تواند صحبت کند. دارای رنگ های آبی، قرمز، زرد و سفید است. وودی همچنین دارای یک کلاه و چکمه پلاستیکی و یک نیم تنه از مواد نرم است.

Build مجموعه ای از اقلامی است که کودکان می توانند آن را در کامیون و مته بسازند. دارای باتری است تا کودک بتواند آن را به عقب و جلو حرکت دهد.

سازندگان این مجموعه را با استفاده از پلاستیک سخت و رنگ های روشن (قرمز برای کامیون و زرد و سبز برای مته) ساخته اند. در نهایت، Cleaning Trolley مجموعه ای از قطعاتی است که کودکان می توانند آن را به یک چرخ دستی نظافت بسازند.

رنگ های برجسته آن قرمز، آبی و صورتی است و از پلاستیک بادوام تشکیل شده است. اسباب بازی نیز متحرک است. اسباب بازی های دخترانه نشان دهنده دنیای زن به عنوان یک پرورش دهنده است.

Bathtime Baby شامپو و پودری دارد که به یک دختر جوان اجازه می دهد از کودک خود مراقبت کند. این امر او را برای نقش آینده‌اش به‌عنوان والدین شرطی می‌کند.

علاوه بر این، از آنجایی که تولیدکنندگان قبلاً اسباب بازی را ساخته اند، دختر نمی تواند نقش یک خالق را بر عهده بگیرد. او باید نقش خود را به عنوان یک مصرف کننده بپذیرد. در اصل، این تصویر منعکس کننده آنچه در دنیای بزرگسالان می گذرد.