کفش اسپرت چرم می تواند زانو درد شما را درمان کند

یک جفت کفش اسپرت چرم ممکن است برای برخی افراد فقط یک سال دوام بیاورد، اما با مراقبت مناسب، یک جفت کفش چرمی باکیفیت می تواند سال ها دوام بیاورد.

ما 30 ساعت را صرف تحقیق در مورد محصولات و روش‌های مراقبت از کفش کردیم، و سپس یک متخصص درخشش کفش از امیدوارکننده‌ترین فینالیست‌های فروشگاه برای دو هفته و نیم دیگر روی کفش‌های مشتریانش استفاده کرد.

به نظر می رسد، شما می توانید تمام تجهیزات را برای تمیز و براق نگه داشتن بهترین کفش های خود با کمتر از 100 دلار تهیه کنید.

این راهنما توصیه‌هایی را برای تمام موارد ضروری نگهداری کفش چرم گوساله، از جمله درختان کفش، برس‌های کفش پاک‌کننده چرم، نرم‌کننده چرم، پولیش کرم و واکس واکس را پوشش می‌دهد.

هم برای درخشش آینه و هم درخشش طولانی مدت. به عنوان دستیار پژوهشی در یک اتاق فکر سیاست بزرگ در پایتخت کشورمان، و به عنوان یک علاقه‌مند به پوشاک مردانه، من یک یا دو چیز در مورد کسب و کار معمولی می‌دانم، اما این من نیستم که باید به آن اعتماد کنید.

استنلی مایز موسس، مالک مشترک و متخصص مراقبت از کفش در A Divine Shine، یک فروشگاه مراقبت از کفش معتبر و برنده جایزه در واشنگتن دی سی است.

مایز که از سال 1950 یک سرمایه گذار موفق املاک و مستغلات و بومی منطقه DC بود، تصمیم گرفت در سال 2011 A Divine Shine را افتتاح کند تا به دنبال اشتیاق واقعی خود در هنر کفش های درخشان باشد.

مایز و تیمش یک یا دو چیز در مورد کفش می‌دانند – A Divine Shine هر سال از بیش از هزار جفت کفش و چکمه مراقبت می‌کند، و او کفش‌هایی را در هر حالتی که قابل تصور است دیده است.

من همچنین با دو متخصص شناخته شده در دنیای چرم صحبت کردم: نیک هوروین، مدیر Horween Leathers، قدیمی ترین کارخانه دباغی دائماً در ایالات متحده. و جاستین فیتزپاتریک، صاحب وبلاگ The Shoe Snob، یکی از برجسته ترین صداها در مراقبت از کفش.