کفش بهترین شی اصیل می باشد

کفش ها را می توان به عنوان یک شی اصیل در نظر گرفت زیرا نشان دهنده سنت ها و ارزش های فرهنگی یک ملت خاص، بینش هنری و تجربه آن است.

همانطور که می دانید کفش اسپرت دخترانه پاپیونی یکی از بهترین نوع کفشها می باشند و طرفداران بسیاری دارند.

درک کفش به عنوان یک شی اصیل منجر به دیدگاهی متمایز از ماهیت خود می شود که چالشی برای خردگرایی فردگرا و تأکید بر استقلال شخصی است.
اثر هنری ممکن است جامعه و نهادهای آن را مورد انتقاد قرار دهد، اما با این حال، در نهایت در آن جامعه به نمایش گذاشته می‌شود، توسط یک دلال فروخته می‌شود و عموماً با نظرات یک مؤسسه هنری طبقه متوسط ​​مشروعیت می‌یابد.
این اثر، شخصیت‌های بزرگ شرکت‌ها و سیاسی را با نقل قول‌هایشان بر روی پلاک فلزی جداگانه، به‌عنوان حمایت از هنر به‌عنوان «روغن‌کننده اجتماعی» به تمسخر می‌گیرد.
“کفش ها دیگر چیزی نیستند که فرد به سادگی روی پاهای خود می پوشد، بلکه یک علاقه، یک سرگرمی، اظهارات شخصی، منبع اقتدار، استقلال جنسی و شادی است” (ابیتا، 2004).
با این وجود، ساختارهای فرهنگی اساسی در جوامع، نشان دهنده روح گروه قومی یا تمدن است.
حتی اگر این نهاد باشد و نه اثر هنری که ابتدا ادعای مشروعیت می‌کند، پس از آن، ارزش بلندمدت برای ناظر اثر هنری فردی است که بسیار فراتر از «اظهار» هر نمایشی است (ریلو). و مک نیل، 2006).
ریلو و مک نیل (2006) در کتاب خود نشان می دهند که کفش مجلسی دخترانه هولوگرامی منعکس کننده سنت های فرهنگی تمدن ها است.
نویسندگان تأکید می‌کنند که کفش مجلسی مردانه «اهمیت فرهنگی» را نشان می‌دهند، زیرا توسط هنرمندان و طراحان ساخته شده‌اند و متناسب با فرهنگ خاصی هستند.
تقدم فرهنگ غرب (و هر نظم ممتاز با اشاره به آن) روندهای فرهنگی دوران مدرن را تعیین می کند.
  • منابع:
    1. Shoes as an Aesthetic Object
  • تبلیغات: 
    1. با این کارها می توانید ثروت آفرین باشید!

    2. رنگی که سرما را از خود عبور نمی دهد

    3. کشف منبع طلا در یک روستای دورافتاده!

    4. قیمت چکش در بازار ابزار صعودی شد