کلوچه قندی بجستان هزار ساله در یکی از غارهای کوه سالم پیدا شد

همانطور که گسترش فناوری در ایالات متحده رشد کرد، مواد جدیدی در دستور العمل های کلوچه قندی بجستان ظاهر شد. به عنوان مثال با راه آهن، افراد بیشتری می توانند میوه ها و آجیل هایی مانند نارگیل و پرتقال بخرند.

حتی غلات بعد از اینکه برادران کلوگ کورن فلکس را در اواخر دهه 1800 اختراع کردند، در دستور العمل های کوکی ظاهر شد. سپس هنگامی که یخچال های برقی در دهه 1930 در دسترس قرار گرفتند، کوکی های icebox نیز رایج شدند.

در اینجا تعدادی از محبوب ترین انواع کوکی ها از سراسر جهان آورده شده است. کراکرهای حیوانات در اصل از انگلستان به ایالات متحده آمدند و اولین بار حیوانات نامیده می شدند.

سپس در اواخر دهه 1800، تولیدکنندگان در ایالات متحده شروع به ساخت آنها کردند. سپس با ظهور P.T. بارنوم و سیرک او، حیوانات به ترقه حیوانات تبدیل شدند.

و این زمانی بود که شما شروع به دیدن جعبه مربعی شکل آشنا با یک قفس سیرک روی آن و یک دسته برای حمل آسان کردید.

بیسکویت Anzac بیسکویت ملی استرالیا است، اما آنها به عنوان یک بیسکویت سخت برای ارتش استرالیا شروع کردند. به دلیل ماندگاری طولانی تر، این بیسکویت ها به عنوان جایگزینی برای نان استفاده می شدند.

Biscotti اصطلاح کلی در ایتالیایی برای کوکی ها است. این کلمه در واقع به معنای “دوبار پخته” است. برای این کوکی ها، خمیر را به شکل کنده در می آورند و تا زمانی که رنگ آنها قهوه ای طلایی شود، پخته می شود.

سپس سیاههها به صورت تک تک کوکی ها بریده شده و دوباره پخته می شوند. کشورهای دیگر نسخه مخصوص خود را از Biscotti دارند. هلندی ها به آنها کوکی سوخاری می گویند و در آلمان آن را zwieback است.