کنترل رعایت بهداشت با سطل زباله

از سال 2018، یافتن ایستگاه‌های اتوبوس و ایستگاه‌های مترو بدون سطل زباله پلاستیکی بدون در دشوار بوده است، زیرا لیوان‌های یکبار مصرف و سایر موارد را نمی‌توان سوار اتوبوس شهری کرد [1].
در صورت افزایش تعداد سطل زباله اداری، مدیریت نامناسب می تواند باعث مشکلات بهداشتی و مشکلاتی شود که منظر شهر را خراب می کند، بنابراین مدیریت منظم ضروری است.
در Naver، یک سایت پورتال ROK، عنوان 10000 مقاله خبری را با کلمات کلیدی، “سطل زباله هوشمند” جمع آوری کردیم تا 30 شکل برتر را به یک Word Cloud تبدیل کنیم و طرح کنیم.
شکل 1 نتیجه تجسم 30 کلمه برتر را در نمودار نشان می دهد و جدول پیوست A1 نتیجه ترجمه کره ای به انگلیسی 30 کلمه برتر را نشان می دهد.
Applsci 11 04810 g001 550شکل 1. برای کلمه کلیدی “سطل زباله هوشمند” ترسیم کنید.
ROK بر نصب سطل های زباله هوشمند، با شروع دولت شهری سئول، برای ساختن یک شهر هوشمند فشار می آورد و مسابقات مختلف مرتبط را برگزار می کند.
به همین دلیل ما یک مدل سطل زباله استیل هوشمند را طراحی کردیم که می تواند در ROK نصب شود.
در ایالات متحده (ایالات متحده)، قوانین دقیق در مورد بازیافت از ایالت به ایالت متفاوت اعمال می شود. با این حال، طبق “چارچوب ملی برای پیشرفت سیستم بازیافت ایالات متحده” آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA)، بازیافت یک مزیت بزرگ برای اقتصاد ایالات متحده است و بازیافت را تشویق می کند [4].
در نتیجه، شهر نیویورک (NYC) در مورد مشکلات بهداشتی و ترافیکی کیسه‌های زباله بیش از حد در مسیر عابران پیاده بحث کرده است [5] و شیکاگو در گذشته با بیشتر زباله‌های خود با دفن زباله و سوزاندن سر و کار داشت، اما در حال حاضر این کار را انجام داده است.
از سال 2007 از سطل های زباله جدید استفاده می کند [6]. تلاش های زیادی در ایالت ها در حال انجام است. اروپا در گذشته به بازیافت زباله علاقه مند بوده است.
در سال 1994، اتحادیه اروپا (EU) در تشویق سیاست‌های مدیریت پسماند مؤثرتر نقش داشت و از آن زمان کشورهای اتحادیه اروپا تلاش‌های مختلفی را برای دستیابی به اهداف سالانه انجام داده‌اند.
به لطف این علاقه، تحقیقات در مورد فناوری دفع زباله نیز به طور فعال در حال انجام است و فناوری های جدید به سرعت معرفی می شوند [7،8].
بنابراین، این مقاله یک سطل تفکیک زباله هوشمند خودکار را پیشنهاد می‌کند تا هزینه‌های مدیریت مرتبط با سطل‌های خیابانی را به حداقل برساند و به شهروندان کمک کند تا روش‌های بازیافت بهتری را انجام دهند.
بقیه این مقاله به شرح زیر سازماندهی شده است. بخش 2 طراحی مدل سطل زباله هوشمند، طبقه‌بندی تصویر سطل زباله، طبقه‌بندی زباله با استفاده از طیف‌سنجی و کارهای مرتبط را شرح می‌دهد. بخش 3 طرح و بحث مدل سطل زباله هوشمند را ارائه می دهد.
بخش 4 نتیجه تجزیه و تحلیل را بر اساس ارزیابی عملکرد مورد بحث قرار می دهد. در نهایت، بخش 5 نتیجه گیری و کار آینده ما را ارائه می دهد.
سطل های زباله هوشمند از دهه 1990 مورد تحقیق قرار گرفته است. در سال 2013 بود که کلمه “سطل زباله پلاستیکی خانگی هوشمند” برای اولین بار در مقاله ای بر اساس جستجوی علمی گوگل ظاهر شد.
از آن زمان، تعداد مقالات افزایش یافته است، به خصوص در سال 2017، آنها نسبت به سال قبل چهار برابر شده و 82 مقاله از سال 2020 پیدا شده است.
جدول 2 تعداد مقالات جستجو شده در زیر سطل زباله هوشمند و “سطل زباله هوشمند” را در جستجوی علمی گوگل نشان می دهد.
سطل آشغال هوشمند برای یافتن تحقیقات جامع و از «سطل زباله هوشمند» برای جستجوی مقالاتی که مستقیماً به سطل زباله هوشمند اشاره می‌کردند استفاده شد.
  • منابع:
    1. Smart Trash Bin Model Design and Future for Smart City
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از دستگاه لیزر در برش انواع چوب!
    2. لامپ ال ای دی که سوسک ها را می کشد
    3. یافتن جسد پیر مرد صد ساله در بشکه
    4. رازهای موفقیت یک کارگر ایرانی که میلیاردر شد!